stryker000
Legacy Member
Hey iedereen.
Wegens upgrade heb ik dus verkoop ik m'n oude spullen.
Er valt niet veel over te zeggen buiten het volgende:
Cpu: Intel Q6600 @ 2,9 Ghz (stabiel geclocked, kan uiteraard getest worden en is nooit boven de 50°C gestressed geweest.) VERKOCHT!!
Moederbord: Gigabyte P43-ES3G
Meeneemprijs: 50 euro
Ram: 4GB DDR2 @800 Mhz VERKOCHT
Ik verkies liever dat de spullen worden opgehaald zodat ik kan laten zien dat het systeem weldegelijk werkt en dat er achteraf geen discussie kan zijn. Ook vertrouw ik het postsysteem niet meer echt na hun laatste blunder.. (verzending werd stuk geleverd)
Regio: Antwerpen
Wegens upgrade heb ik dus verkoop ik m'n oude spullen.
Er valt niet veel over te zeggen buiten het volgende:
Cpu: Intel Q6600 @ 2,9 Ghz (stabiel geclocked, kan uiteraard getest worden en is nooit boven de 50°C gestressed geweest.) VERKOCHT!!
Moederbord: Gigabyte P43-ES3G
Meeneemprijs: 50 euro
Ram: 4GB DDR2 @800 Mhz VERKOCHT
Ik verkies liever dat de spullen worden opgehaald zodat ik kan laten zien dat het systeem weldegelijk werkt en dat er achteraf geen discussie kan zijn. Ook vertrouw ik het postsysteem niet meer echt na hun laatste blunder.. (verzending werd stuk geleverd)
Regio: Antwerpen
.