Archief - Corsair TX650 v2 [NIEUW!]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BETA911

Legacy Member
Guys,

Voor een kameraad bied ik bovenstaande voeding aan.
Hij heeft deze enkel uit de doos gehaald om te zien als alles erbij zat. Voor de rest nog gloednieuw!

IMG_1651.jpg


Minimumprijs: 65 euro
Meeneemprijs: 70 euro


Afhalen kan in Tongeren of verzending met BPost 24u (7,90 euro).

Keep it simple and ontopic!

GiX

Legacy Member
Best wel duur, nieuw kost hij 79euro.
Al is hij nog niet gebruikt het is gewoon een tweedehands voeding.

Ik heb wel interesse maar niet aan die prijs, onder de minimum maar alvast een bod van 50euro exclu transport.

BETA911

Legacy Member
Is dit serieus? Nog niet gebruikt = nieuw. Het is tenslotte alsnog 14 euro korting als je de minimumprijs bied.

GiX

Legacy Member
ja sorry man , maar gebruikt of niet gebruikt in mijn ogen is nieuw= sealed.
Free up en Succes met de verkoop.

BETA911

Legacy Member
Dus als jij iets niet sealed krijgt van de winkel (want niet alles is sealed) dan wil je ook van de prijs af?
Nu, kameraad beslist als hij akkoord gaat voor 50 euro maar lijkt me straf :) .

Iphigeneia

Legacy Member
BETA911 zei:
Dus als jij iets niet sealed krijgt van de winkel (want niet alles is sealed) dan wil je ook van de prijs af?

Alles is sealed, al is het maar het antistatic zakje wat rond een mobo / graka zit. Je zou zelf ook zo zijn als je het van iemand anders zou kopen ;)

EDIT: naar mijn bevindingen op hardware gebied
Edit2: Had het ook niet over je prijsstelling maar gewoon over het feit of het nieuw of niet is.

BETA911

Legacy Member
Als de verkoper zegt dat het nieuw is, en de minimumprijs al 14 euro lager is dan nieuw, dan ga ik niet alsnog lager bieden :) . Kwestie van een beetje respect ten op zichtte van de verkoper. Net zoals ik altijd eerlijk mijn onderdelen verkoop met alle kwaaltjes erbij. Klaarblijkelijk moet ik dat niet meer doen dan.

GiX

Legacy Member
Sorry hoor ,Ik wou dit topic echt niet vervuilen waar wil hier toch even op reageren .
Het heeft niets met respect te maken , het juiste woord is en blijft tweedehands , of je het nu gebruikt hebt of niet het is tweedehands.

Voor 14euro meer koop ik die gewoon in de winkel met een factuur op mijn naam en waar ik garantie kan claimen zonder teveel blah blah.( dat is gewoon mijn visie op die zaken, miss wat ouderwets maar so be it).

En om een antwoord te geven op je retorische vraag : nee tuurlijk ga ik niet vragen om een korting , ik vraag gewoon een ander exemplaar die wel gesealed is.
Hier is het wel toegelaten om te bieden gezien het een "tweedehands" voeding is .
Eerlijk gezegd moest ik die voeding nieuw kopen voor 79euro en ik beslis dat die toch de deur uit moet omdat ik een ander of whatever de reden is , dan zou ik de meeneemprijs op max 60exclu zetten .
Er zit wat verlies op ja maar ik had dan eerst moeten uitlkijken of voorzien, right ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan