Teemto
Legacy Member
Wegens aanschaf van een zwaardere AX1200 van Corsair, mag deze weg.
Voeding is nog onder garantie bij Tones tot 27/08/2012. En vanwege Corsair zelf is er ook nog eens 7 jaar garantie op.
Ter info: 1 van de pinnetjes van de ATX connector was losgekomen maar die heb ik met een klein beetje superglue terug vastgezet valt bijna niet op.
Voeding zit nog in originele doos met alle kabeltjes erbij en factuur van Tones.
Minimum : 85€ excl.
Daar de doos vrij groot is en zwaar, ga ik het niet verzenden. Voeding is af te halen in Duffel of Deurne. Ik kan ze ook wel brengen mits vergoeding.
Happy bidding
Voeding is nog onder garantie bij Tones tot 27/08/2012. En vanwege Corsair zelf is er ook nog eens 7 jaar garantie op.
Ter info: 1 van de pinnetjes van de ATX connector was losgekomen maar die heb ik met een klein beetje superglue terug vastgezet valt bijna niet op.
Voeding zit nog in originele doos met alle kabeltjes erbij en factuur van Tones.
Minimum : 85€ excl.
Daar de doos vrij groot is en zwaar, ga ik het niet verzenden. Voeding is af te halen in Duffel of Deurne. Ik kan ze ook wel brengen mits vergoeding.
Happy bidding