Archief - Corsair Carbide Air 540 Zwart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zer0CooL

Legacy Member
Bij deze bied ik mijn (in nagenoeg perfecte staat verkerende) Corsair Carbide Air 540 Zwart aan.
Heeft een tijdje gediend om mijn gaming systeem te behuizen, en is ondertussen vervangen door een mountainmods case (jeugdsentiment).

Er is een kleine kras op het bovenpaneel (zie foto's) van er iets bovenop te leggen. Ik mankeer nog 4 PCIe-afdekkapjes achteraan, misschien vind ik die nog wel ergens (ben aan een grote opruimronde bezig ;-) )
Af te halen in 2018 Antwerpen (vlakbij afrit Borgerhout).
Wegens het gewicht en grootte, geen verzending!

Veiling loopt tot Woensdag 29/07/2015 12:00 (middag) + 24u na de laatste bieding sniperregeling

minimumprijs : 60€
meeneemprijs : 100€





Tipzi

Legacy Member
Echt geen zin om te verzenden ? Via kiala ? Antwerpen is wa ver

en komt deze zonder fans ? of met ?

Zer0CooL

Legacy Member
Voor een klein beetje extra wil ik hem nog wel komen brengen (ik doe regelmatig het traject Antwerpen -> Oostende)
Trajecten die ik regelmatig doe :
Antwerpen - Sint-Agatha-Berchem <->
Antwerpen - Oostende <->
Antwerpen - Aalst/Erembodegem <->
Oostende - Aalst/Erembodegem <->

De fans zitten er niet bij aan deze prijs, maar ik kan wel eens zoeken of ik ze uberhaubt nog heb als je een goed bod wil doen ;)

Tipzi

Legacy Member
Zer0CooL zei:
Voor een klein beetje extra wil ik hem nog wel komen brengen (ik doe regelmatig het traject Antwerpen -> Oostende)
Trajecten die ik regelmatig doe :
Antwerpen - Sint-Agatha-Berchem <->
Antwerpen - Oostende <->
Antwerpen - Aalst/Erembodegem <->
Oostende - Aalst/Erembodegem <->

De fans zitten er niet bij aan deze prijs, maar ik kan wel eens zoeken of ik ze uberhaubt nog heb als je een goed bod wil doen ;)

60€ dan, indien je nog 2 van die Pcie klepkes vind :D zonder fans :)

Zer0CooL

Legacy Member
ik zal morgenavond eens grondig zoeken (ben vanavond niet thuis) naar die klepjes

Zer0CooL

Legacy Member
Bon - de paneeltjes dus (nog) niet gevonden :( Ik zal hem terug online zetten als ik ze teruggevonden heb (ik moet ze ergens hebben)
deze mag dus dicht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan