Archief - core i7 game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stijn1

Legacy Member
Wegens stopzetting hobby verkoop ik mijn (praktisch) nieuwe Game PC.
De onderdelen zijn als volgt:

Behuizing :Corsair obsidian 800d (Nieuwe prachtige kast-klaar voor waterkoeling)
Moederbord :Asus p6t Deluxe V2
Cpu :Intel i7 920 D0
Ram :3x2gb Corsair dominator 1600mhz cl8
Videokaarten :2x Nivdia GTX 570 SLI 1280mb GDDR5 (Zijn volledig nieuw)
DVD rom :Sony DVD Writer
Hard Disk :Hitachi 500mb SATA300 7200rpm
Voeding :Antec Truepower Quattro 1000W
Fan Controller :Lamptron Touch 6x30w (Touchscreen)
belichting :NZXT white led sleeve (3 lichtsterkte's)
Besturing :OEM Vista ultimate 64bit en Windows 7 ultimate 64bit
Toetsenbord :Logitech Wave keyboard
Muis :Razer orochi (4000dpi)

prijs is 1600 euro. de pc wordt op zijn geheel verkocht,en niet in losse onderdelen.

TrackNitro

Legacy Member
Verkoop je de muis ook apart? Klopt het ook dat ie ergens anders te koop stond, of vergis ik me nou?

leeghoofd2

Legacy Member
Veel geluk met de verkoop, maar de prijs zal toch te heftig uitvallen voor de meesten... voor maar iets meer heb je een andere cpu (960) etc...

beschouw het maar als een gratis up...

Conroe

Legacy Member
Moest je beslissen alsnog los te verkopen (liefst zo vlug mogelijk indien dit enigszins kan):
250 euro voor mobo, proc+cooler en mem afgehaald te Brugge

shevchenko

Legacy Member
Zoals in je vorige thread ben ik bereid om 1 graka te kopen.
Pc kan toch perfect draaien met ene GTX570.
Anders negeer je mijn post maar.

stijn1

Legacy Member
@ TrackNitro : sorry maar ik verkoop de muis niet apart en ja dat klopt dat ik dubbel heb gepost. ik kreeg de melding dat games in een andere topic behoren dus heb ik besloten alles op te splitsen ( waterkoeling bij onderdelen , pc bij volledige setups ....)

@leeghoofd2 : kan wel zijn maar heb je naar de rest van de specs gekeken?
NIEUWE corsair obsidian (ongeveer 235 euro) + nieuwe gtx 570 x2 ( 660 euro ) voor de mobo en cpu en RAM betaal je toch gauw nieuw 400 of meer euro's,dan de voeding ...
Reken zelf maar eens. Voor goedkoper verkoop ik niet, dan houd ik hem zelf liever.

@Shevchenko : Pc kan perfect draaien op 1 Graka , dus de uwe ook?
De reden waarom ik alles in één wil verkopen is dat ik anders met een paar onderdelen zal overblijven die hier niets liggen te doen. En ook omdat ik nog twijfel, nu heb ik nog een pc die alles aankan van games. verkoop ik onder de prijs doe ik te veel verlies en is het te dom om te verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan