Archief - Coolermaster Cosmos 1000 case / corsair HX850 PSU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kr15t0f

Legacy Member
Grote kuis gehouden op zolder,

volgende computer hardware gevonden die nog in goede staat is en dus ook nog een centje kan opbrengen ipv te liggen verkommeren.

- coolermaster cosmos 1000 case
in goede staat
Cooler Master: COSMOS 1000


- corsair HX850 PSU
in zeer goede staat, maar een half jaar gebruikt schat ik, alle kabels aanwezig.
HX Series HX850 Power Supply — 850 Watt 80 PLUS® Gold Certified Modular PSU

Voor beiden is prijs overeen te komen.

Af te halen regio Meise (Vlaams-Brabant) of kan deze ook komen brengen voor een pintje zolang het maar in de regio blijft ;)

kr15t0f

Legacy Member
Hey ADC,

bedankt voor de intresse. Ik kijk nog tot morgenavond de kat uit de boom. Als dan niemand anders heeft gereageerd is hij voor jou.

MajorK

Legacy Member
Bod van 60 euro hier op die 850HX. Lijkt Me wel een goede voeding om mijn autoversterker aan te sturen :).

kr15t0f

Legacy Member
Bod van 60 euro staat genoteerd. Neem aan dat je de voeding zelf komt oppikken?

kr15t0f

Legacy Member
MajorK, tenzij vanavond nog iemand reageert is de voeding voor jou ;).
Bieden op de voeding stopt om middernacht.

kr15t0f

Legacy Member
De kast weegt veel te zwaar om te verzenden. Dus ik geef de voorkeur aan oppikken of brengen mits vergoeding.
Ik zou toch minstens 60 euro willen voor die case.

The_agent

Legacy Member
Ik zou 75 euro incl verzending willen bieden op de psu. Lukt dit voor je?

MajorK

Legacy Member
The_agent zei:
Ik zou 75 euro incl verzending willen bieden op de psu. Lukt dit voor je?

Bieden is sinds gisteren middernacht afgelopen. Ik heb verkoper gecontacteerd om verder af te spreken.

CreatiXx

Legacy Member
zeer geintresseerd in de case, ma krijg pas volgende week betaald.. :/

kr15t0f

Legacy Member
Dat is geen probleem hoor. Staat hier al even op zolder. Mag hier zeker nog een week blijven staan ;)
Als je fotos wilt kan ik die gerust geven?


CreatiXx zei:
zeer geintresseerd in de case, ma krijg pas volgende week betaald.. :/

kr15t0f

Legacy Member
Je was enkele uren te laat, sorry.
Nog veel succes met een andere voeding te vinden ;).

The_agent zei:
Ik zou 75 euro incl verzending willen bieden op de psu. Lukt dit voor je?

CreatiXx

Legacy Member
heb er vertrouwe in ^^ en tis voor een apart project dus word 9 op de 10 serieus veranderd :D maar de Cosmos SE die ik nu heb staat me ni echt zo aan en de Cosmos II gaat er los over :P

kr15t0f

Legacy Member
CreatiXx zei:
heb er vertrouwe in ^^ en tis voor een apart project dus word 9 op de 10 serieus veranderd :D maar de Cosmos SE die ik nu heb staat me ni echt zo aan en de Cosmos II gaat er los over :P

Hazo, het is inderdaad wel een zeer mooie en ruime case waar je iets tof van kunt maken. Enkel het gewicht heb ik vroeger als nadeel beschouwd.

kr15t0f

Legacy Member
shameless self bump, Coolermaster Cosmos case staat nog steeds te koop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan