sypho
Legacy Member
Heb deze nu een 2 tal jaar, altijd trouw zijn dienst gedaan, was van plan waterkoeling te steken,
Ik heb nu een laptop op het oog , moet ik geen 22 kilo dragen.
Alles werkt nog knopjes, ledjes, coolers, vijzen, extra's ..
Niet veel gebruik schade, enkel aan de bovenste schuifklep een klein deukje , staat op foto.
grote case met veel mogelijkheden,
Deze is stofvrij gemaakt, kan direct gebruikt worden.
Enkel afhalen te temse.
bieden vanaf 125€
Postimage.org / gallery - 20160426 182318, 20160426 182412, 20160426 182440, 20160426 182452
Ik heb nu een laptop op het oog , moet ik geen 22 kilo dragen.
Alles werkt nog knopjes, ledjes, coolers, vijzen, extra's ..
Niet veel gebruik schade, enkel aan de bovenste schuifklep een klein deukje , staat op foto.
grote case met veel mogelijkheden,
Deze is stofvrij gemaakt, kan direct gebruikt worden.
Enkel afhalen te temse.
bieden vanaf 125€
Postimage.org / gallery - 20160426 182318, 20160426 182412, 20160426 182440, 20160426 182452