Archief - Computer goede gamepc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BenHab

Legacy Member
Hallo

Een vriend van me zei dat 9lives een goede plek is om mijn computer te verkopen. Hierbij de specs en informatie.
De harde schijf is 1 maand oud, videokaart 2 jaar ongeveer, de rest van onderdelen ouder. Draait games zoals Fallout4 nog vlot. Speelde er vooral Battlefield4 en Diablo3 op.

Officiele Windows 10 Pro
AMD Phenom II X4 955 Processor 3.20 GHz x64 + superstille cpu cooler Tranquilo 12cm fan
geheugen 4,00 GB (1 lat, kan dus nog 2e worden bijgestoken)
Mobo Gigabyte GA-M68MT-D3
Harde schijf Flash SSD 120 GB
ASUS videokaart AMD Radeon HD7850 2048mb
voeding Corsair GS600
DVD/CD REWRITABLE DRIVE model iHAS124
Hoofdtelefoon SHP 2000 Philips
Muis Logitech MX518
Toetsenbord Logitech K120
WIFI Linksys AE3000

Videokaart kan eventueel appart verkocht worden. Heb eerlijk gezegd geen idee van de waarde omdat ik laatste jaren niet zoveel meer met computers bezig ben. We zullen zien wat er geboden word. Als je nog vragen hebt laat maar weten.

grifter

Legacy Member
Echt niet veel denk ik, heb exact dezelfde combo staan. Zot dat jij bf4 daar perfect op kan draaien trouwens. Ik heb die al lang opgegeven, maar zit wel met een high end laptop. Ben wel aan het uitkijken voor een nieuwe pc

Siezemore

Legacy Member
Welke flash drive zou dat zijn? Verkoop je die misschien apart?

Trolle

Legacy Member
wat had je gewilt voor de pc alleen?zonder toetsenbord,muis etc

BenHab

Legacy Member
ik hoef niet op ultra te zetten in BF4, maar draait echt wel vlot
voorlopig minimumprijs 150€ afgehaald in Grobbendonk voor alles samen
muis toetsenbord etc krijg je er gratis bij
harde schijf verkoop ik niet appart

koeke93

Legacy Member
Op welke resolutie speelde je dan BF4?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

BenHab

Legacy Member
1920x1080

Als er niemand meer bied tegen morgen 10:00 is hij verkocht aan Xyris

Slikkah

Legacy Member
Sorry, die vga kaart komt ergens anders van pas, dacht van eens een bodje te doen ;)

BenHab

Legacy Member
Computer zit in zelfgebouwd houte bak voor minder geluid. Heb spijtig genoeg de case tijdje terug met oud ijzer meegegeven. Ergens begin februari kan ik wel een case van iemand (gratis) krijgen als je er echt 1 nodig hebt. Geen idee wat voor case dit zou zijn maar verwacht niet echt iets waardevol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan