Archief - COMPAL FL90 (met kuren)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kleenex

Legacy Member
Volgende laptop te koop: Laptop Compal FL90
Intel Core2 Duo CPU
T7300@2GHZ
2GB Ram
160GB HD
DVD-RAM Drive (TSSTcorp CD/DVDW TS-L632D)
NVIDIA GeForce 8600M GR
Ouderdom: 3.5 jaar
Review: Review Compal FL90 Notebook - Notebookcheck.net Reviews

Reden verkoop: Is van mijn broer; er heeft vlot windows 7 op gedraaid maar sedert dit weekend crasht de laptop regelmatig. Bij het heropstarten zag je lichte "storing" die over het scherm ging (nog voor dat windows laadde) en toen was alles weer in orde. Na een tijdje werken, liep deze opnieuw vast. Hij heeft toen windows xp geinstalleerd zonder graka drivers en nu werkt alles opnieuw maar vanaf dat hij de drivers van de graka installeert blijft hij weer soms hangen. Ik vermoed dat het dus graka zal zijn. Hij heeft naar winkel gebeld en het ging minimum €300 kosten om het te laten maken en dat is hem teveel aangezien hij een laptop van het werk heeft.
Voor een handige harry of iemand die tijd heeft om eens grondig te kijken wat er nu net aan scheelt, is dit een koopje. Zitten ook nog goede HD, ram, ...
en andere bruikbare onderdelen in. Geen noemenswaardige gebruikssporen op scherm etc. Is in prima staat op zijn kuren na.

Foto's te vinden op: http://users.skynet.be/appartementinblankenberge/FL90.zip

Ik heb geen minimum- of meeneemprijs; ik verkoop enkel als er een redelijk bod komt gezien ik er van overtuigd ben dat deze eigenlijk niet volledig afgeschreven is maar ik wil er geen tijd in steken. Dus doe een bod en we zien wel.

Enkel afhalen te Dendermonde aub.
Bedankt.

Groeten,

Kleenex

M_N_M

Legacy Member
sorry man, duurt me hier wat lang. Ik heb inmiddels al ander speelgoed gevonden!

Succes met de verkoop!

kleenex

Legacy Member
@M_N_M: Sorry, was deze even uit het oog verloren.
@Pandekip: genoteerd
@Michiel0912: vrijdag om 19.00u sluit ik af. Om last-minute bids te voorkomen, kan je tot 15 minuten na het laatste bod een nieuw bod plaatsen. Dus vanaf 19.00u vrijdag verschuift het einduur telkens een kwartier tot laatste finale bod bereikt is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan