Fervet opus
Legacy Member
Zoals de titel schrijft wil ik graag mijn case verkopen om een kleiner model te kopen. Speel ook amper nog games en wil dus een iets normaler model. Voor foto's en specs kijk je best even op de website van nzxt daar staat alles in detail.
Heb deze ooit zelf gewonnen op frag-o-matic. Ik kan de exacte datum opzoeken maar reken op +- een maand of 8 oud. De originele doos en alle toebehoren zijn aanwezig (zou kunnen dat bvb 1 plaatje ontbreekt van de DVD drive of van een pci slot maar dat is sowieso toch in gebruik). De case zelf heeft altijd op mijn bureau gestaan en is dus optisch in heel goede staat. Indien foto's gewenst kan ik deze nemen maar de staat is zeker 95/100.
Ik ga de minimum voorlopig op 70 euro zetten en de meeneem op 90. De goedkoopste nieuwprijs die ik momenteel kan vinden in België is 140 euro. Verzending is eventueel mogelijk maar dan moet ik even opzoeken of de case, qua afmetingen binnen de normen valt van bpost. Afhaling geniet alleszins zwaar de voorkeur.
Heb deze ooit zelf gewonnen op frag-o-matic. Ik kan de exacte datum opzoeken maar reken op +- een maand of 8 oud. De originele doos en alle toebehoren zijn aanwezig (zou kunnen dat bvb 1 plaatje ontbreekt van de DVD drive of van een pci slot maar dat is sowieso toch in gebruik). De case zelf heeft altijd op mijn bureau gestaan en is dus optisch in heel goede staat. Indien foto's gewenst kan ik deze nemen maar de staat is zeker 95/100.
Ik ga de minimum voorlopig op 70 euro zetten en de meeneem op 90. De goedkoopste nieuwprijs die ik momenteel kan vinden in België is 140 euro. Verzending is eventueel mogelijk maar dan moet ik even opzoeken of de case, qua afmetingen binnen de normen valt van bpost. Afhaling geniet alleszins zwaar de voorkeur.
