Archief - [CASE] NZXT Lexa Black/Silver VANAF 5 EURO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zymp

Legacy Member
Hoihoi

Ik heb hier een oudere case die wat in de weg staat en dus aan een goeie prijs weg mag.
Het gaat om een NZXT Lexa Black/Silver.
11-146-018-15.jpg


Leuke case, met 3 ingebouwde temperatuurmeters, een window en een deurtje voorraan.
Heeft echter al wel redelijk wat gebruiksschade, maar is nog perfect te gebruiken, ik ben gewoon niet voor zo iets 'flashy'.

Wat is de schade:
  • Lichte krassen op het zijpaneel.
  • De glazende 'lak' voorraan heeft wat plekken die wat afbladeren (gaat niet verder door), maar valt in mijn ogen niet echt op.
  • Bovenaan is een plekje van een vloeistof.
  • Van het achterste pootje is één van de twee vijzen afgebroken, waardoor het niet even vast staat. Als de case gewoon stil staat is dit geen probleem. Als je er intensief aan werkt kan het er af komen.
  • Binnenin is er wat verplooid aan de DVD-cage om een SSD tegen te kunnen hangen.
  • I/O voorraan (wel, aan de zijkant) werkt niet meer -> USB/Cardreader ter vervanging
  • Afdekplaatjes van de DVD's niet aanwezig, maar aangezien er een deur voor zit geen probleem

Wat is er inbegrepen:
  • 2 kleine (60mm?) rode LED fans. Bovenaan en onderaan in de case.
  • 1 Antec 120mm 3-speed blauwe LED fan voorraan (is vastgemaakt maar is er normaal niet voor voorzien daar) - goeie airflow over de dvd's.
  • 2 andere 120mm blauwe LED fans op het zijpaneel en achteraan (ook Antec geloof ik)
  • Van die klepjes die je op een HDD en DVD moet steken om in de case te plaatsen (3 voor DVD-drives, 4 voor HDD's).
  • USB/Cardreader inbegrepen

Eigen foto's:
(moederbord is er natuurlijk intussen uit gehaald)
https://www.dropbox.com/sh/l8s2in2y7j8mfo9/AADFAgOXFgPmsaRakp5MoPHTa?dl=0

Prijs:
15 euro minimum
20 euro meeneem
(voor die antec fans alleen al wordt hier soms 5 euro 't stuk gevraagd :) )

Zymp

Legacy Member
Allee kom, we doen is zot.
Bieden vanaf 5 euro excl. Afsluit 48uur na het eerste geldige bod met snipe regel van 15 minuten.
Ruilen tegen DDR3 RAM en SSD's, eventueel met opleg langs mijn kant, is zeker mogelijk.

Zymp

Legacy Member
Genoteerd.

Fans alleen mogen natuurlijk ook, maar dan moet je al hetzelfde bieden als Bart, aangezien hij toch al het minimum geboden heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan