Archief - Case Corsair 750D Te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Hallo

Aangezien ik eens wat anders wil van case, zou ik graag mijn Corsair 750D willen wisselen tegen een andere ATX case.

Deze case is in perfecte staat, verwacht dit dan teven ook van de aangeboden cases.

Wat zoek ik:
- Simpel, strak design
- Niet te groot meer
- Moet een H100i in passen.

Word niet opgestuurd, enkel afspreken om te ruilen.

Mushu

Legacy Member
Richtprijs?

Om te ruilen heb ik een 450D of 350D beschikbaar, beide windowed, ik weet niet of dit binnen je verwachtingen valt.
Een opleg is mogelijk...

|XcW|

Legacy Member
Mushu zei:
Richtprijs?

Om te ruilen heb ik een 450D of 350D beschikbaar, beide windowed, ik weet niet of dit binnen je verwachtingen valt.
Een opleg is mogelijk...

Richtprijs rond de 100/110 euro had ik in gedachten.

Die 350D ziet er wel deftig uit. Heb je hier foto's van?

Welke opleg had je in gedachten?

Edit: Zie net dat die 350D m-atx is :(, zou ik ook nog voor nieuw moederbord moeten gaan. Is jammer!

Mushu

Legacy Member
Ik heb ook nog een 450D, deze is voor ATX voorzien.
Dit is de case die ik momenteel gebruik, hiervoor had ik ook nog een ODD mod voorzien
view

PS:foto is de 350, maar 450 is gewoon de grote broer met mesh vooraan

|XcW|

Legacy Member
Mushu zei:
Ik heb ook nog een 450D, deze is voor ATX voorzien.
Dit is de case die ik momenteel gebruik, hiervoor had ik ook nog een ODD mod voorzien
view

PS:foto is de 350, maar 450 is gewoon de grote broer met mesh vooraan

Ik zoek opzich een zo compact mogelijke case. Mijn eerste gedacht was gevallen op de Fractal Design Node 804... Moet ik ook wel van moederbord veranderen. Maar dat is nog niet het grootste probleem :)

Kga eens wat reviews opzoeken van de 350D. Hoeveel opleg had je in gedachten?

Mushu

Legacy Member
30 euro? zonder die ODD mod dan, want die heeft mij hhel wat meer gekost en kan ik perfect in de 650D steken.

PS: de jouwe is toch windowed hé?

Ik zie dat je van omgeving limburg bent, kom je soms richting Brussel?

|XcW|

Legacy Member
Mushu zei:
30 euro? zonder die ODD mod dan, want die heeft mij hhel wat meer gekost en kan ik perfect in de 650D steken.

PS: de jouwe is toch windowed hé?

Ik zie dat je van omgeving limburg bent, kom je soms richting Brussel?

Is windowed ja. Wat houdt die ODD mod in?

30 is wat aan de lage kant imo.

Mushu

Legacy Member
Bwah de jouwe staat nieuwprijs vanaf 159,00 en de mijne staat 119,90, dus die 30euro lijkt mij niet verkeerd. bron hwi shops in BE

die ODD mod is een slimline bluray met een geborsteld alu cover 5,25" + 4 x 2,5"

|XcW|

Legacy Member
Mushu zei:
Bwah de jouwe staat nieuwprijs vanaf 159,00 en de mijne staat 119,90, dus die 30euro lijkt mij niet verkeerd. bron hwi shops in BE

die ODD mod is een slimline bluray met een geborsteld alu cover 5,25" + 4 x 2,5"

Wat wil je er zo voor geven bij gewone verkoop?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan