Archief - [CASE] Antec P182 TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zymp

Legacy Member
Hello!

Ik heb hier een antec P182 case in de aanbieding. Wordt verkocht, of eventueel geruild tegen andere computeronderdelen. Je bent vrij iets aan te bieden, ik kan altijd wel vanalles gebruiken dus ik zal wel nakijken in hoeverre ik hierin interesse heb.
De case is niet meer nieuw; zoals ook op de foto's te zien is hebben de zijpanelen wat krassen. Deze zijn echter in mijn ogen minder erg dan dat het lijkt op de foto :D
Ruilen kan o.m. tegen een s1156 moederbord, gadget, ander computeronderdeel, PS4 game,...
Prijs: minimum 25 euro, meeneem 80 euro

What you see is what you get, geen extra toebehoren ofzo meer bij.


Foto's: https://www.dropbox.com/sh/8d05uu5hg3eld34/AAAjO2XtvaWqh72yxwRoUMu-a?dl=0

Zymp

Legacy Member
Heb geen doos of extra vijsjes meer.
Wat ik wel 100% zeker er bij kan geven is:
  • De twee HDD cages met alle vijzen en rubbertjes ingevezen zodat je deze toch zeker al hebt.
  • Een SATA DVD RW
  • Twee fans van Antec, normaal wel de originele. Kan dit echter niet garanderen, maar als ze zouden vervangen zijn, is dit sowieso door betere :) Maar het zijn volgens mij wel de originele.
  • Thumbscrews waarmee de zijpanelen vastzitten


Wat ontbreekt zeker:
  • van de afdekplaatjes van de PCI slots achteraan heb ik nog maar 2 van de 7.
  • 1 afdekplaatje van een 3,5" bay (maar daar krijg je dus de DVD voor in de plaats)
  • Zo het plaatje dat er bovenaan opstond om de luchtstroom te leiden.

Zoals ik ook al zei hebben de zijpanelen wel wat krassen en gebruiksporen. Op zich valt dit mee, maar ik vermeld het graag nog eens voor er nadien discussie rond is.
Ik heb ook net gezien dat er op één van de zijpanelen wat lijmresidu is door stickers in een hoekje (ook bij de foto's geplaatst). Die zal zonder problemen wel te verwijderen zijn, maar ook hier vermeld ik het liever op voorhand.

Indien iets hiervan een probleem vormt mag je altijd je bod annuleren hoor.

Edit: net bedacht, het zijn wel degelijk de originele fans, aangesloten op zo twee kleine schakelaartjes achteraan op de case om ze minder te zetten.

Zymp

Legacy Member
Genoteerd dan!
Ik zal afsluiten vrijdag om 20u00 indien dat voor u in orde is? Indien je liever zaterdag in de dag ergens hebt (als je de thread bv vrijdag niet kan volgen), mag je het ook altijd zeggen :)
Anti snipe van een half uur (bij en bod in het laatste half uur komt er steeds opnieuw een half uur bij vanaf het uur van dat bod).

Zymp

Legacy Member
Opnieuw te koop wegens afhaken vorige koper.
Ga thesiske is contacteren of er nog interesse is voor minprijs, voorlopig staat dit dus genoteerd :)

thesiske

Legacy Member
Heb ondertussen een andere case gekocht, dus je kan er iemand anders gelukkig mee maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan