Archief - [Case] Antec ISK300-150 (mini ITX build)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zymp

Legacy Member
Hello

Ik heb hier nog een mini ITX case staan die verkocht mag worden. Het gaat om een Antec ISK300-150.
Voeding was defect voor zover ik weet, maar ze is er nog wel bij. Misschien is het maar iets klein of gaat ze wel nog (geen idee eigenlijk :)), maar dus verkocht als kapot :)
De case is een relatief goede staat. Wat lichte gebruikssporen, maar zeker niets ernstig.

Aanpassing:
Er is bovenaan een grill in gezet voor een extra 120mm fan. Dit is wel mooi weggewerkt, dus dat geeft geen problemen en is zelfs extra handig voor bv. een passief bordje toch nog actief te koelen :)

Eigen foto's:
Staan erbij met een setupje in en zonder een setupje zoals ik ze nu klaar heb staan. De accessoires die op de foto's staan zijn natuurlijk nog aanwezig (zoals o.a. de 'voet' om de case op zijn zijkant te zetten).
https://www.dropbox.com/sh/4a3i39xy4mibtet/AABlsAALalNdXoQgXUV5HMZFa?dl=0

Links:
Antec ISK 300-150 - Specificaties - Tweakers
https://www.alternate.be/html/produ...8kW4rMjUfn-icClUlGQNIzc4H9A23q07IqxoCoTrw_wcB
https://www.bol.com/nl/p/antec-isk-...G-21037830404-S-140231405564-1003004011476830

Prijs:
Nieuwprijs is zoals je kan zien nog ± 80 - 105 euro.
Mijn prijs:
Minimum: 25 euro
Meeneemprijs: 50 euro

h.lecter

Legacy Member
Hallo Zymp,
zou je de psu kunnen testen en bevestigen of deze werkt?
Want een vervanging is enorm vervelend en kost niet niks..
grote interesse hier.

Zymp

Legacy Member
Ik heb net de 'paperclip' test gedaan en de fan gaat draaien, dus hij lijkt me nog wel te werken. Ik heb echter geen moederbord meer waar die psu op past (mijn itx bordje was eentje met een externe laptop voeding).
Ik heb het nog op een ander moederbord kunnen insteken dat klaar lag om weg te gooien (nam geen ram meer aan en deed sowieso al niets meer), en daarop gaat het lampje branden (dus krijgt wel stroom).

Het kan dus nog wel zijn dat ze werkt, maar ik kan het echt niet garanderen helaas..

Edit: in alle eerlijkheid moet ik wel nog twee dingen zeggen:
1. De voeding, ik weet niet goed hoe die er in vastzit, dus die ligt er momenteel maar los in. Met die hdd rack erboven kan die natuurlijk niet weg (wat links en rechts schuiven), maar ik wil het maar eerlijk zeggen. (edit2: oeps, met die cover er bovenop zit ze toch helemaal juist vast :D had ik dus nog niet juist gedaan eerder :D)
2. Ik heb net ontdekt dat ik 1 accessoire kwijt ben. Normaal zit er blijkbaar een tricool fan in langs de zijkant. Die heb ik dus niet meer helaas.

Zymp

Legacy Member
Genoteerd! Ik sluit 48 uur na uw bod af (dus morgen om 22u39) met een snipe regel van 15 minuten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan