nelisdewit
Legacy Member
Hallo hierbij verkoop ik mijn video kaart 9800gtx met 1 gig. Doos is nog aanwezig.
Reden van verkoop is:
Upgrade.
Bieden maar.
Sluit af als er een leuk bod komt.
link:
http://www.techspot.com/review/92-asus-geforce-9800-gtx/
15 min regel nalaatste bod.
Reden van verkoop is:
Upgrade.
Bieden maar.
Sluit af als er een leuk bod komt.
link:
http://www.techspot.com/review/92-asus-geforce-9800-gtx/
15 min regel nalaatste bod.
groeten