Archief - Be quiet! Straight Power BQT-E7-550W + 2* Sata controller cards

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Mag weg wegens aankoop van een zwaardere voeding.

Enkele kenmerken:

Moederbord 20/24-pins aansluiting
8 x SATA aansluitingen (Heeft méér sata aansluitingen dan de opvolger E8 series)
4 x HDD aansluitingen
1 x FDD aansluitingen
1x 12V P4 stekker
1x 12V P8 stekker
2x FAN / ventilatoraansluitingen
2x PCIe kabel voor NVIDIA SLI & ATI/AMD Crossfire
belangrijke aansluitingen gecombineerd in een alles-in-één kabel (2x HDD, 2x SATA, 1x FDD)
Ommantelde kabels zorgen voor orde binnen het systeem
sterke stand-by capaciteit van 3A voor de aansluiting van een groot aantal USB-apparaten

Vraagprijs: €60


2 controller cards van Sweex (de PU102) voor PCI slots. Mogen weg wegens upgrade naar een Supermicro kaart.
Werkt prima onder Win7 64 bit trouwens.
Vraagprijs: €12 / stuk of €22 voor de twee.

Indien iemand zowel de voeding als de controller cards wilt, mag dit voor €75.
Ik kan er tegen een kleine meerprijs ook nog wel sata kabels bijleveren.

kristofb

Legacy Member
|XcW| zei:
Bod van €12 inclusief op zo een s-ata kaartje.

Niet geaccepteerd |XcW|. Verzending alleen kost al €5,7. (Verzending via een enveloppe; zelfs een harde kartonnen; zou ik hier niet voor doen)
Ik denk dat we allemaal wel weten dat het kaartje dan niet in z'n geheel bij je zou aankomen :)

kristofb

Legacy Member
Up 1/3.

De sata controller cards zijn verkocht in de vriendenkring.

kristofb

Legacy Member
BETA911 zei:
Staat toch nergens vermeld dat ze elders verkocht worden?

Als ik bezoek krijg en die mensen vragen me waarom die kaarten op men bureau liggen, en ik hen dan uitleg dat ik ze verkoop, ga ik hen niet verbieden om ze te kopen omdat ik op 9lives niet vermeld heb dat deze ook in de vriendenkring wel eens gekocht zouden kunnen worden.

Verder nog interesse in de voeding misschien, of wou je enkel de opmerking maken? :)

longpatje

Legacy Member
voeding : 40 incl kiala verzending

Indien te laag, free up

kristofb

Legacy Member
Bedankt voor je bod longpatje, maar het is me toch wat te laag. (Verzending via Kiala doe ik trouwens niet, aangezien het postkantoor hier schuin over mijn deur is, en er geen kiala punten in de directe omgeving zijn)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan