Ascari
Legacy Member
Hey,
Hierbij verkoop ik mijn 4870 van XFX het is de 1GB versie.
De kaart is nog steeds een zeer goede kaart en kan nog vrij goed mee met alle spellen (kon Crysis 2 op High op 1920x1080 zonder problemen).
De kaart ziet er nog als nieuw uit met hier en daar wat stof (nix aan te doen hé).
Heb de doos en alle toebehoren nog, enkel de DVI naar VGA adapter ontbreekt, maar indien dit echt noodzakelijk is kan ik hiervoor wel zorgen.
Rede van verkoop, heb nu een 5970 gekocht en heb deze niet meer nodig.
Hiervoor zou ik graag nog ongeveer €65 nog voor willen of doe een goed bod en we komen er wel uit.
De foto is een beetje onduidelijk, maar ge kunt wel zien welke kaart het is:
http://img28.imageshack.us/img28/6857/sdc10363r.jpg
EDIT: afhalen geniet voorkeur, mits ik in de week niet veel tijd heb.
Hierbij verkoop ik mijn 4870 van XFX het is de 1GB versie.
De kaart is nog steeds een zeer goede kaart en kan nog vrij goed mee met alle spellen (kon Crysis 2 op High op 1920x1080 zonder problemen).
De kaart ziet er nog als nieuw uit met hier en daar wat stof (nix aan te doen hé).
Heb de doos en alle toebehoren nog, enkel de DVI naar VGA adapter ontbreekt, maar indien dit echt noodzakelijk is kan ik hiervoor wel zorgen.
Rede van verkoop, heb nu een 5970 gekocht en heb deze niet meer nodig.
Hiervoor zou ik graag nog ongeveer €65 nog voor willen of doe een goed bod en we komen er wel uit.
De foto is een beetje onduidelijk, maar ge kunt wel zien welke kaart het is:
http://img28.imageshack.us/img28/6857/sdc10363r.jpg
EDIT: afhalen geniet voorkeur, mits ik in de week niet veel tijd heb.