Caracalla
Legacy Member
Beste mensen
Specs:
AMD xp 1700+
Maxtor 40 gig HDD
LAN
4x USB
Geforce 2 mx-200 64Mb grafische kaart (ondersteunt breedbeeldresoluties)
officiële xp home edition
Tybotech 400watt voeding (recent)
764Mb DDR ram (3*256)
DVD lezer
DVD writer
Werkt ideaal als internet-PC'tje.
Maakt wel veel lawaai door de CPU cooler (die draait 5000rpm). Maar die CPU draait wel ijskoud zag ik in de BIOS
.
Draait nu een xp pro om te testen. Vond m'n home CD niet en draait eigenlijk perfect. Wordt dan geformatteerd geleverd uiteraard.
http://users.telenet.be/cara/IMG_0566.JPG
http://users.telenet.be/cara/IMG_0567.JPG
Minimumprijs: 20 euro
Meeneemprijs: 40 euro
Specs:
AMD xp 1700+
Maxtor 40 gig HDD
LAN
4x USB
Geforce 2 mx-200 64Mb grafische kaart (ondersteunt breedbeeldresoluties)
officiële xp home edition
Tybotech 400watt voeding (recent)
764Mb DDR ram (3*256)
DVD lezer
DVD writer
Werkt ideaal als internet-PC'tje.
Maakt wel veel lawaai door de CPU cooler (die draait 5000rpm). Maar die CPU draait wel ijskoud zag ik in de BIOS
.Draait nu een xp pro om te testen. Vond m'n home CD niet en draait eigenlijk perfect. Wordt dan geformatteerd geleverd uiteraard.
http://users.telenet.be/cara/IMG_0566.JPG
http://users.telenet.be/cara/IMG_0567.JPG
Minimumprijs: 20 euro
Meeneemprijs: 40 euro

