Archief - ASUS/AMD setup snelverkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiMoLoToV

Legacy Member
case : coolermaster cm690 met 2 fans bovenaan, 1 fan(blauwe led) vooraan en een aluminium fan achteraan. (69,90euro)
cpu : AMD phenom II x4 955 black edition 3.2ghz + zalman koeler(blauw led), tevens is de doos en de stockkoeler nog aanwezig. (99,90euro + 36,99euro)
mobo : ASUS m4a79xtd-evo, geen doos, wel handleiding + dvd (96,90euro)
ram : 4gb KINGSTON hyperX 1600mhz (2x2gb) (33,99euro)
graka : ASUS EAH4870 matrix (rog) 512mb ddr5, doos+toebehoren aanwezig (+-220,00euro in tijd van aankoop)
Asus EAH4870 MATRIX/HTDI/512M prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
wireless : tp-link 300mb kaartje
voeding : OCZ ocz600mxsp model 600watt 80+ (+-50,00euro)
optisch : dvd-rw station (+-15,00euro)
andere : Skythe Kaze-Master fancontroller (29,99euro) (wertk perfect maar de bekabeling is wat rommelig)

De vermelde prijzen zijn nieuwprijzen.

Er zit dus GEEN harde schijf in het geheel.

foto's : Pictures by timov - Photobucket

min : 260
meeneem : 300

Staat ook op andere fora te koop.
Er word afgesloten 24u na het laatste bod, sniperregel van 15minuten.

reavermaster

Legacy Member
AMD phenom II x4 955 black edition 3.2ghz + zalman koeler(blauw led), tevens is de doos en de stockkoeler nog aanwezig:

bodje van 45e exclu

Drz

Legacy Member
15 Excl. op het RAM, als ge beslist in stukken te verkopen.
Enkel indien verzending mogelijk is.

Caracalla

Legacy Member
CPU + originele cooler: 45
RAM: 15
Moederbord: 40
Graka: 35
DVD writer (die is toch SATA hé?): 5

Dus 140 euro excl op bovenstaande onderdelen.

En makaveli had interesse in de case, dan is zo goed als alles weg

TiMoLoToV

Legacy Member
@ Caracalla : dvd is inderdaad sata. maak er 175 van en ik noteer het, graka is meer waard dan 35.

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Kzie nupas dat dit een gewone cm 690 is????

Kzocht eigelyk een 690 II

Caracalla

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
@ Caracalla : dvd is inderdaad sata. maak er 175 van en ik noteer het, graka is meer waard dan 35.

Komaan, die graka is wel geen 70 euro meer waard hé.
De meeste 4870's gaan hier weg voor 45 euro max.

Gisterenavond zelfs een GTX285 verkocht voor 50 euro, en een GTX285 is ongeveer 25-30% sneller.

De rest van m'n biedingen zijn redelijk hoog denk ik.
De functies van het mobo interesseren me niet, want voor 42 euro heb ik al een nieuw AM3+ mobo met 2 jaar garantie die ook mijn noden vervult... Nu, 'k geef je toch ongeveer de helft van de nieuwprijs van je bord nog hé.

Weet ook dat 4 gig Valueram nog 21 euro nieuw kost. Ik bied hier 15 euro op 4 gig RAM, dus je hebt niet te klagen denk ik? 4 gig = 4 gig. Boeit mij niet dat het hyperX-en zijn.

Net de foto's bekeken, 't is zo'n kleine zalman cooler, dacht dat het een grote was.. Voor 10 euro wil ik die er wel bij. Dan ben je er ook al vanaf.

CPU + originele cooler + Zalman cooler: 55
RAM: 15
Moederbord: 40
Graka: 45
DVD writer: 5

Ik wil er nog 160 excl van maken.

Als je dat nog te weinig vindt voor die graka wil ik wel dit bod zetten:

CPU + originele cooler + zalman cooler: 55
RAM: 15
Moederbord: 40
DVD writer: 5

Dus 115 excl voor bovenstaande onderdelen.

Iphigeneia

Legacy Member
Caracalla zei:
De rest van m'n biedingen zijn redelijk hoog denk ik.
De functies van het mobo interesseren me niet, want voor 42 euro heb ik al een nieuw AM3+ mobo met 2 jaar garantie die ook mijn noden vervult... Nu, 'k geef je toch ongeveer de helft van de nieuwprijs van je bord nog hé.

Weet ook dat 4 gig Valueram nog 21 euro nieuw kost. Ik bied hier 15 euro op 4 gig RAM, dus je hebt niet te klagen denk ik? 4 gig = 4 gig. Boeit mij niet dat het hyperX-en zijn.

Je bent wel appelen met peren aan het vergelijken... Dan kun je bijna zeggen voor 150 euro kan ik een budget systeem bij elkaar rapen...

Jemig valeu ram vergelijken met hyperX en een goedkoop mobo met een duur mobo. Als het jouw niet intereseert dan moet je de vergelijking niet maken. En gewoon zeggen dat het je niet meer waard is.... :puke:

Caracalla

Legacy Member
Danku om samen te vatten wat ik in m'n vorige post zei.
Iedereen weet dat 1600Mhz rams geen nut hebben. En 4 gig = 4 gig. 't Is voor een PC voor m'n zus, die niet overclockt gaat worden en enkel the sims 3 moet draaien. Een x4 640 is voor mijn doeleinden dus snel genoeg.

Bord kost nieuw trouwens nog 87 euro op Alternate. Is ook AM3 en geen AM3+ dus upgraden later kan ik vergeten. Ook nog geen USB3 of dergelijke, wat ik op een AM3+ bordje van 57 euro wél al heb.

Ik kan dus een nieuw systeem kopen voor een fractie meer, met dus 2 jaar garantie en die niet eens zoveel trager zou zijn. Dus ik ga inderdaad niet hoger in mijn prijs, anders haal ik nieuwe onderdelen.

Ik denk dat dit ook maar logisch is? En ik ben tenminste eerlijk t.o.v. de TS dat ik niet hoger ga.

TiMoLoToV

Legacy Member
@ Caracalla : 170 en je kan het dit weekend komen afhalen. Lager ga ik niet.

Caracalla

Legacy Member
allé 't is goed

pm me je adres + gsm-nummer a.u.b.
zal kijken als het dit weekend lukt, misschien zelfs vanmiddag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan