ENERGIE03
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop mijn laptop. Het is ongeveer 3 jaar oud en werkt nog goed, destijds 499EUR betaald.
Ik heb onlangs de batterijen verandert omdat deze overhit geraakt was omdat ik het weken aan liet staan. Er zijn enkele gebruikerssporen zoals aan de toetsenbord: nummer 7 is er af maar ik heb deze nog bewaard voor een handig iemand, deze werkt nog steeds(77777777). Ook is de spatieknop een beetje los maar zoals u ziet werkt het ook nog steeds( ).
Ik heb geen doos meer, geen bewijsjes. Enkel de laptop en de lader.
Enige laptop info:
CPU: Pent. T2390
Display: 15.4" WXGA
ODD: DVD Sup.MTI.
Wireless: 802.11b/g
HD: 250GB
Memory: 2GB
OS: VistaPremium
Ik zou zeggen, bieden maar!
ik verkoop mijn laptop. Het is ongeveer 3 jaar oud en werkt nog goed, destijds 499EUR betaald.
Ik heb onlangs de batterijen verandert omdat deze overhit geraakt was omdat ik het weken aan liet staan. Er zijn enkele gebruikerssporen zoals aan de toetsenbord: nummer 7 is er af maar ik heb deze nog bewaard voor een handig iemand, deze werkt nog steeds(77777777). Ook is de spatieknop een beetje los maar zoals u ziet werkt het ook nog steeds( ).
Ik heb geen doos meer, geen bewijsjes. Enkel de laptop en de lader.
Enige laptop info:
CPU: Pent. T2390
Display: 15.4" WXGA
ODD: DVD Sup.MTI.
Wireless: 802.11b/g
HD: 250GB
Memory: 2GB
OS: VistaPremium
Ik zou zeggen, bieden maar!