Archief - Asus STRIX-GTX980-DC2OC-4GD5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lapino

Legacy Member
Betreft deze kaart : Tones :: Asus Strix-gtx980-dc2oc-4gd5
Gekocht 7/11/2014 (tones.be) - dus nog in garantie tot 7/11/2016

In absoluut perfecte staat, incl originele verpakking en accessoires
Nieuwprijs : € 627
Meeneemprijs voor snelle beslissers : € 500
(incl verzending via bpost)

Reden verkoop = aankoop GTX980Ti

lapino

Legacy Member
Bod genoteerd, is nog niet meeneemprijs dus ik wacht nog even af. Normaal gezien zou ik willen afsluiten zondagavond.
Van waar ben je juist? Misschien kan ik ze dan persoonlijk afleveren mocht deal doorgaan.

XYRIS

Legacy Member
lapino zei:
Bod genoteerd, is nog niet meeneemprijs dus ik wacht nog even af. Normaal gezien zou ik willen afsluiten maandagavond.
Van waar ben je juist? Misschien kan ik ze dan persoonlijk afleveren mocht deal doorgaan.

Geraardsbergen.

Voor mensen met interesse dan gaat mij strix 970 weg.
Ook jaartje oud

lapino

Legacy Member
Brengen naar Geraardsbergen is geen probleem, is dan ook veiliger.

XYRIS

Legacy Member
In overleg via PM met lapino (om te zien of hij dit wel goedkeurd)

bod aangepast tot €420 vermits mijn bod gebasseerd is op np €627
terwijl je de kaar al kan hebben voor €586 en minder dus komt nieuw bod
ook op 71% nieuwprijs

lapino

Legacy Member
Ik ga dan toch nog even afwachten, eerst bod doen van 450 en dan in pm 400 bieden, ik stel je dan voor om verschil in twee te doen (dus 425) en dan ga je toch weer 5 euro lager. Nu goed, ik begrijp best dat je zo weinig mogelijk wil betalen maar voorlopig ga ik (nog) niet in op je bod en wacht ik nog even af.

Ik schort verkoop nog even op.

R@ndom

Legacy Member
4.) Bieden = kopen (en bod niet meer wijzigen), tenzij verborgen gebreken. Eens overboden geweest, vervalt dit gebod. (regels van dit forum)

lapino

Legacy Member
Xyris, kan je op jouw PM reageren aub? Ik heb je, zelfs na hoger bod, akkoord gegeven voor 425 euro. Dan graag ook reactie voor afhandeling.

lapino

Legacy Member
Ok genoteerd, door mislopen deal met Xyris zal ik afsluiten woensdagavond 22u.

XYRIS

Legacy Member
lapino zei:
Xyris, kan je op jouw PM reageren aub? Ik heb je, zelfs na hoger bod, akkoord gegeven voor 425 euro. Dan graag ook reactie voor afhandeling.

lapino zei:
Ok genoteerd, door mislopen deal met Xyris zal ik afsluiten woensdagavond 22u.

Heb je reeds pm gestuurd. Beetje geduld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan