MrGeeky84
Legacy Member
Verkoop dit moederbord omdat het niet bij de kleuren van mijn volgende project past .
Dit moederbord is gewoon zalig ! Enkel spijtig van de kleur in mijn geval dan .
Alles erbij, doos, boekjes, cd rom dvd drivers, factuur + garantie tot 12.07.2013 !!!
Aangekocht op 13 / 07 / 2011 bij Tones in Heist Op Den Berg .
Gelieve geen belachelijke biedingen te doen, aangezien dit bord nog steeds 300euro nieuw kost !
Staat ook op 2dehands te koop...
Dit moederbord is gewoon zalig ! Enkel spijtig van de kleur in mijn geval dan .
Alles erbij, doos, boekjes, cd rom dvd drivers, factuur + garantie tot 12.07.2013 !!!
Aangekocht op 13 / 07 / 2011 bij Tones in Heist Op Den Berg .
Gelieve geen belachelijke biedingen te doen, aangezien dit bord nog steeds 300euro nieuw kost !
Staat ook op 2dehands te koop...