Archief - Asus Rampage II Extreme socket 1366 mobo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anjooh

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop een Asus Rampage II Extreme moederbord voor socket 1366.
Deze is ongeveer een jaar oud (factuur zit erbij) maar heeft maar 3 maanden in mijn pc gezeten.
Was deze even uit het oog verloren omdat ik er een andere pc rond wilde bouwen.
Daar is echter nog niets van in huis gekomen en vandaar dat ik deze ga verkopen.
Opgelet: deze moet niet weg, dus we zien wel waar ze raken met de biedingen.

Het is een high end mobo die komt met :
* boekjes
* cdrom
* I/O shield
* Supreme FX X-Fi geluidskaart
* LCD Poster

Deze kostte toendertijd 340 euro nieuw.

http://static.trustedreviews.com/def93d|4b1e_9209-box.jpg
http://static.trustedreviews.com/b60436|8342_9209-top.jpg

Laat ons zeggen : minimum 135 euro
Meeneemprijs : 175 euro

DJones

Legacy Member
kan je er een meeneemprijs opplakken.
sta op punt een socket 1366 mainbord te bestellen

DJones

Legacy Member
indien mainbord volledig compleet is (sata kabels - postscreen driver cd enzo...)
Doos die ontbreekt is geen probleem.
Graag indien mogelijk snelle afhandeling.

150€ excl

Anjooh

Legacy Member
Hoi,

Al hetgeen in de openingsthread staat, zit erbij.
Maar ik heb sata kabels genoeg.
Ik kan er gerust meegeven.
Hoeveel heb je er nodig?

BTW : uw bod van 150 euro is ok voor me.
Ik zal deze afsluiten aangezien mijn vorige deals met u perfect verliepen.
PM me anders maar voor de afhandeling

DJones

Legacy Member
Anjooh zei:
Hoi,

Al hetgeen in de openingsthread staat, zit erbij.
Maar ik heb sata kabels genoeg.
Ik kan er gerust meegeven.
Hoeveel heb je er nodig?

BTW : uw bod van 150 euro is ok voor me.
Ik zal deze afsluiten aangezien mijn vorige deals met u perfect verliepen.
PM me anders maar voor de afhandeling

ProbeIT Cables
3-Way SLI Connector
CrossFireX Connector
ASUS Optional Fan
SupremeFX X-Fi Audio Card
External LCD Poster
3-in-1 ASUS Q-Connector Kit
1 x UltraDMA 133/100/66 Cable
6 x Serial ATA Signal Cables
Serial ATA Power Cables
2-port USB 2.0 & FireWire PCI Expansion Bracket
EL I/O Shield
3 x Thermal Sensor Cables
Cable Ties
User's Manual
Support DVD

ASUS Rampage II Extreme X58 Motherboard Review - Page 4

bovengenoemde Package & Accessories
heb ik graag compleet erbij
pmtje komt eraan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan