Anjooh
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop een Asus Rampage II Extreme moederbord voor socket 1366.
Deze is ongeveer een jaar oud (factuur zit erbij) maar heeft maar 3 maanden in mijn pc gezeten.
Was deze even uit het oog verloren omdat ik er een andere pc rond wilde bouwen.
Daar is echter nog niets van in huis gekomen en vandaar dat ik deze ga verkopen.
Opgelet: deze moet niet weg, dus we zien wel waar ze raken met de biedingen.
Het is een high end mobo die komt met :
* boekjes
* cdrom
* I/O shield
* Supreme FX X-Fi geluidskaart
* LCD Poster
Deze kostte toendertijd 340 euro nieuw.
http://static.trustedreviews.com/def93d|4b1e_9209-box.jpg
http://static.trustedreviews.com/b60436|8342_9209-top.jpg
Laat ons zeggen : minimum 135 euro
Meeneemprijs : 175 euro
Ik verkoop een Asus Rampage II Extreme moederbord voor socket 1366.
Deze is ongeveer een jaar oud (factuur zit erbij) maar heeft maar 3 maanden in mijn pc gezeten.
Was deze even uit het oog verloren omdat ik er een andere pc rond wilde bouwen.
Daar is echter nog niets van in huis gekomen en vandaar dat ik deze ga verkopen.
Opgelet: deze moet niet weg, dus we zien wel waar ze raken met de biedingen.
Het is een high end mobo die komt met :
* boekjes
* cdrom
* I/O shield
* Supreme FX X-Fi geluidskaart
* LCD Poster
Deze kostte toendertijd 340 euro nieuw.
http://static.trustedreviews.com/def93d|4b1e_9209-box.jpg
http://static.trustedreviews.com/b60436|8342_9209-top.jpg
Laat ons zeggen : minimum 135 euro
Meeneemprijs : 175 euro