Archief - Asus Rampage Extreme III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tie

Legacy Member
Ik ga binnenkort starten met mijn nieuw mod project en daarmee doe ik mij Asus Rampage III Extreme weg.

Ik moet niet gaan uitleggen wat voor een mainboard dat het is zeker.

Bij het testen van anderen geheugen is een van de wit plastic afgebroken geweest.. zie fotos. Het moederkaart werkt wel perfect.

minimum prijs (excl.): 220€
meeneem prijs (excl.): 250€

eventueel ruil tegen Evga X58 Classified.

Hier een aantal fotos :

w00tie

Legacy Member
normaal zou het rond de 220 moeten zijn.. maar echter nooit echt getest...

TiMoLoToV

Legacy Member
socket1366 neem ik aan.

wanneer en waar aangekocht? nog garantie?

w00tie

Legacy Member
Is aangekocht bij Salland.eu op 16-8-2010.
Dus nog waarborg (36 maanden).

ik heb ook een edit gedaan ivm ruil...

TiMoLoToV

Legacy Member
aangezien er nog garantie op zit, waarom laat je het ddr-slotje niet fixen of vervangen?

w00tie

Legacy Member
Ik dacht dat het niet onder waarborg viel aangezien dat het fysisch schade is.
Ik heb echter totaal geen druk geoefend op die ding en is zo kapot gegaan.. :-(

Kzal morgen een mail sturen naar Salland.(Heb ik nu gedaan)

Ik heb trouwens een Xeon W3540 die stabiel draai op 4.31Ghz op 1.28v (23*187).

TiMoLoToV

Legacy Member
Graag info over de reply van Salland,
bereid mij bod te herzien :)

w00tie

Legacy Member
@Timo : Salland heeft mij bevestig dat als het om fysieke schade gaat, Asus geen waarborg verleent. Ik ben momenteel niet thuis maar zal de mail posten.
@Wasbeer : nee die heeft geen hydra chip. Wou je nvidia met amd mixen kwa videokaart ? Of wat is de bedoeling ?

Nu... ik ben aan het overwegen om toch die moederkaart te houden, ik ben echt aan twijfelen.

Hier de mail van Salland :

Geachte heer/mevrouw,
Fysieke schade, zoals afgebroken zaken, vallen niet onder garantie: garantie is bedoeld voor het verhelpen van spontaan ontstane defecten en/of productiefouten. Asus is hier zeer strict in, helaas kunnen wij en/of Asus u in deze niet van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey Schaaf
Hoofd RMA

TiMoLoToV

Legacy Member
veel overclocked met moederbord? koelblokken afgehaald voor waterkoeling op te plaatsen of iets dergelijks? alle toebehoren aanwezig?

w00tie

Legacy Member
Timo.. das een oc moederkaart.. ge koop zoiets niet voor stock te draaien..
Ik heb een Xeon op 4.31Ghz dagelijksgebruik. Alles is aanwezig. Mijn koelblock is afgehaald want mijn 2 laing pompen zijn kapot gegaan en heb alleen een stock koeler hier liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan