Archief - Asus netbook 1001PXD @ NIEUW SEALED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
Het is een ASUS 1001 PXD. Is van een kennis en verkeerd nog in zijn SEAL ofwel gesloten verpakking.
Op te halen in Gent (Wondelgem) of regio Wetteren.

Windows 7 Starter (32-bit)
Processor Intel Atom N455 (1.66GHz)
Memory 1GB DDR3 RAM (1 Slot, Max 2GB)
Storage 250GB HDD (5400 rpm)
Display 10.1-inch WSVGA Matte Finish LED-backlit (matte screen)
Display Resolution 1024 x 600
Graphics Intel Graphics Media Accelerator 3150 (integrated graphics)
High Quality Speaker
Built-in Microphone
Webcam 0.3 megapixel
Ethernet LAN 10/100 Fast Ethernet
Wireless LAN Wireless-N Wi-Fi (802.11b/g/n)
Memory Card Reader
Ports VGA for connecting to an external monitor
2 USB 2.0 ports
RJ45 LAN port
Microphone input port
Headphone output port
Uncompromised ergonomic designed keyboard and multi-touch touchpad
Dimensions (W x D x H) 10.31" x 7.01" x 1.02~1.44"

Weight:
1.27kg voor het model met de 6cell batterij.
1.10kg voor het model met de 3cell batterij.

Power/Battery
up to 8.5 hours (6cell)
up to 4 hours (3 cell)

Hier een review:
ASUS Eee PC 1001PXD 10.1-Inch Netbook - Specs, Reviews & Price Comparison

Min. Prijs: €175
Meenemen: €200

Ook op andere verkoopsites.

tinbie

Legacy Member
Nja dat zijn dagaanbiedingen... Daar kan ik toch moeilijk aan doen.
Die persoon heeft gezegd dat dat zijn prijzen zijn.
Ik ga dat niet veranderen omdat ze 3minuten in de mediamarkt te verkrijgen waren aan een goedkopere prijs.

Iphigeneia

Legacy Member
Wiffy zei:
Nja dat zijn dagaanbiedingen... Daar kan ik toch moeilijk aan doen.
Die persoon heeft gezegd dat dat zijn prijzen zijn.
Ik ga dat niet veranderen omdat ze 3minuten in de mediamarkt te verkrijgen waren aan een goedkopere prijs.

Wat is de afkomst van deze laptop dan? Factuur bijgeleverd? Aankoop datum?

tinbie

Legacy Member
Gekregen van een familielid. Dat familielid had hem ook gekregen omdat die een vertegenwoordiger is. Dus garantie verloopt allemaal via die persoon.

Geen factuur voor handen. Kunnen wel een verkoopovereenkomst maken.
Garantie loopt 2 jaar.

Enkel nog reply'n als je daadwerkelijk interesse hebt.

Cyaankali

Legacy Member
Beste Wiffy,

Gelieve toch even na te vragen waar dit apparaat is aangekocht en tegen welke prijs.

Een item dat je gekregen hebt via een familielid, die het dan nog is gekregen heeft van iemand anders is nogal vaag.

Een item zonder factuur maar toch met 2 garantie mag je eveneens even verduidelijken.

tinbie

Legacy Member
Wel het is zoals ik schreef hoor. Mocht er iets aan zijn gaat het toestel terug naar de vertegenwoordiger die dat beter kan regelen als ik.
Ik veronderstel dat die mens ook gewoon 2jaar garantie zal gehad hebben.

Maar als je vind dat er nog problemen met zijn mag je dit gerust sluiten en stel ik de verkoop verder via 2dehands en kapaza.

Amadeke

Legacy Member
Ik heb wel interesse, maar via welke firma (leverancier van de EE) verloopt die garantie dan?
En je zegt zelf "garantie zal gehad hebben", hoeveel is daar nog van over?

Cyaankali

Legacy Member
Beste Wiffy,

Het lijkt me verstandiger van deze inderdaad te sluiten daar er ongeacht het verloop altijd problemen kunnen optreden voor wat deze situatie betreft.

Wiffy zei:
Wel het is zoals ik schreef hoor. Mocht er iets aan zijn gaat het toestel terug naar de vertegenwoordiger die dat beter kan regelen als ik.
Ik veronderstel dat die mens ook gewoon 2jaar garantie zal gehad hebben.

Maar als je vind dat er nog problemen met zijn mag je dit gerust sluiten en stel ik de verkoop verder via 2dehands en kapaza.

Che Guevara

Legacy Member
kan je eventueel het lotnummer en serinummer geven dat op de doos staat dan weet ik snel of dit via mediamarkt gekocht is of niet

tinbie

Legacy Member
Amadeke zei:
Ik heb wel interesse, maar via welke firma (leverancier van de EE) verloopt die garantie dan?
En je zegt zelf "garantie zal gehad hebben", hoeveel is daar nog van over?
Nog zeker 2 jaar
gr@vedigger zei:
Versie met 3cell of met 6cell batterij?
3cell
Cyaankali zei:
Beste Wiffy,

Het lijkt me verstandiger van deze inderdaad te sluiten daar er ongeacht het verloop altijd problemen kunnen optreden voor wat deze situatie betreft.
Hij is alvast niet gestolen. Maar als jij dit liever dicht ziet mag je dat doen van mij.
Che Guevara zei:
kan je eventueel het lotnummer en serinummer geven dat op de doos staat dan weet ik snel of dit via mediamarkt gekocht is of niet

Hij ligt niet bij mij. Zoals ik al eerder zij is het de netbook van een kennis dat ik te koop zet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan