Archief - Asus N56VM-S4032V QWERTY

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vincentvc

Legacy Member
Hey,

Ik doe deze laptop weg aangezien ik even geleden een nieuwe heb gekocht.

Deze Asus is nog in (zo goed als) perfecte staat, heb hem sinds augustus 2012 (uitgekomen op 29 juni 2012). Oorspronkelijke prijs was 939 EUR via Coolblue. Enigste opmerking is dat er een stukje van de draad van de acculader zichtbaar is en in het hoekje links vooraan is de grijze metallic er wat af (check foto's onderaan).

Runt zeer degelijk alle Adobe software, Cinema4D of enig ander 3D pakket. Qua games gaat die dankzij de videokaart ook goed (speelde er op degelijke settings bijvoorbeeld Starcraft 2, Diablo 3 en Heroes of the Storm op).

Standaard stond er Win7 op, heb er nu Win10 opgezet (free upgrade) - lijkt me op eerste zicht beter te draaien.

Specs
HDD 750GB 5400rpm
CPU Ci7-3610QM 2,3GHz (max. 3,3GHz), Intel Ivy Bridge
RAM 8GB DDR3 (SODIMM)
GPU NVIDIA GF GT630M
LCD LED 15,6" 1920x1080 16:9
I/O HDMI, VGA, 4x USB 3.0, Ethernet 1Gbps, Cardreader, Webcam, Wifi, Bluetooth
SOUND 2 ingebouwde Bang & Olufsen luidsprekers en een subwoofer
WEIGHT 2,7kg
Asus N56 Series N56VM-S4032V - Specificaties - Tweakers

Richtprijs: 350 EUR

Afsluiten doe ik volgende week 24 08 2015, 21:30 stipt!

Pics:

l1ltWYk.jpg

YcPYYNt.jpg

0ZrRhDu.jpg

78I6BVH.jpg

vincentvc

Legacy Member
Inderdaad wat laag. Bod niet genoteerd.
Excuses om niet eerder te reageren .. even druk gehad.

vincentvc

Legacy Member
hoe zit dat juist met bieden na afsluitdatum? moet ik nieuw topic met nieuwe afsluitdatum maken (+ minimumbod)? of mag ik dit allebei aanpassen/vernieuwen in deze thread zelf?

Veriac

Legacy Member
vincentvc zei:
hoe zit dat juist met bieden na afsluitdatum? moet ik nieuw topic met nieuwe afsluitdatum maken (+ minimumbod)? of mag ik dit allebei aanpassen/vernieuwen in deze thread zelf?

Om het duidelijk te houden best een nieuwe thread starten met min prijs, meeneem en datum afsluit.

CaSaKe

Legacy Member
Is mijn bod dan aanvaard of niet anders kijk ik wel naar iets anders uit.
En zoja wanneer zou je afsluiten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

berenod

Legacy Member
Ik zie nog geen nieuw topic en geen antwoord op CaSaKe's vraag, bij deze een bod van 275 Euro.

vincentvc

Legacy Member
berenod zei:
Ik zie nog geen nieuw topic en geen antwoord op CaSaKe's vraag, bij deze een bod van 275 Euro.

ik heb zonet nieuw topic aangemaakt (minimum en afsluitdatum daar te vinden)

excuses voor overdag niet onmiddelijk te kunnen reageren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan