Archief - ASUS maximus IV extreme (s1155)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn ASUS maximus IV extreme (B3) moederbord vermits ik het overkill vind voor wat ik het maar gebruik :wtf:
Dit bord is gemaakt voor te overklocken!! Ik vind de standaardsnelheden die met de Sand bridge gehaald worden al snel genoeg dus ga ik voor een iets Basic ‘er bordje.

Het bord werkt PERFECT en komt compleet in de originele doos + alle toebehoren en aankoopbewijs erbij.
Het bordje is aangekocht bij Afuture.nl en is 6maand oud ongv dus nog volop in garantie.
Kan opgestuurd, opgehaald of langsgebracht worden mits bijbetaling.


Foto's komen binnenkort HIER te staan.

Specificaties vindt je HIER en HIER de actuele prijs.

Minimumprijs= 210€ excl
meeneemprijs= 230€ excl

Staat ondertussen ook nog te koop op tweakers en in vriendenkring!

Alvast tot gauw ...:niceone:

DeAdRiDeR

Legacy Member
In welke behuizing zat dit moederbord? Gewoon uit intresse vraag mij af of het in mijn CC600T zou passen...

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member
DeAdRiDeR zei:
In welke behuizing zat dit moederbord? Gewoon uit intresse vraag mij af of het in mijn CC600T zou passen...

Het mobo is Extended ATX Form Factor( 30.5 cm x 26.9 cm ) en in je case past enkel normaal ATX dus ik denk het niet. ;)

[Mh]UnderGod

Legacy Member
M.I.K.E.Y.Gent zei:
voorlopig nog niet, ik zou er toch nog iets meer voor willen hebben :D

Als je een minimumprijs zet ben je verplicht te noteren en dan eventueel ook te verkopen aan die prijs.

Iphigeneia

Legacy Member
M.I.K.E.Y.Gent zei:
voorlopig nog niet, ik zou er toch nog iets meer voor willen hebben :D

[Mh]UnderGod;15587449 zei:
Als je een minimumprijs zet ben je verplicht te noteren en dan eventueel ook te verkopen aan die prijs.

5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member

BIJ DEZE 210€ GENOTEERD

Ik wacht echter nog wel tot eind dit weekend om te verkopen (als dit toegelaten is tenminste?) :eek:

Iphigeneia

Legacy Member
M.I.K.E.Y.Gent zei:
Ik wacht echter nog wel tot eind dit weekend om te verkopen (als dit toegelaten is tenminste?) :eek:

7.) Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Dit wil zeggen, de bieding laten lopen tot 24u na het laatste bod, ...of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot dat uur en geen seconde later meer. Het afsluituur is max 7 dagen na het laatste, hoogste, geldige bod.

M.I.K.E.Y.Gent

Legacy Member


7 dagen na het laatst , hoogst,geldige bod ? Wel dan zal dat eind dit weekend zijn zoals ik reeds zei :p

Iphigeneia

Legacy Member
M.I.K.E.Y.Gent zei:
7 dagen na het laatst , hoogst,geldige bod ? Wel dan zal dat eind dit weekend zijn zoals ik reeds zei :p

Was meer ter info ;), de regels zijn openbaar hoor, iedereen kan ze lezen :evil:

SZEELEN

Legacy Member
Vexus heeft de meeneemprijs geboden , u MOET dit product dan ook verkopen aan hem.
Please , read the rules.

Psy4

Legacy Member
.....???? TS lives in lalaland...
ben hem ondertussen al gaan halen in NL 299 voor de extreme -Z.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan