Archief - ASUS matrix GTX580 graphic card

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iphigeneia

Legacy Member
Ben ik het nu of vallen deze kaarten als zoete broodjes uit de lucht :s

Waarom doe je hem weg?

Iphigeneia

Legacy Member
v4l3rion zei:
omdat ik geen zo'n zware grafische kaart nodig heb :)

Waarom koop je hem dan? Doe hem dan terug naar de winkel. Mocht hij online besteld zijn kan hij gewoon binnen 7 werkdagen terug.

Trolle

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Waarom koop je hem dan? Doe hem dan terug naar de winkel. Mocht hij online besteld zijn kan hij gewoon binnen 7 werkdagen terug.

heb je zijn begin post eigenlijk wel gelezen?

TiMoLoToV

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Ben ik het nu of vallen deze kaarten als zoete broodjes uit de lucht :s

Waarom doe je hem weg?

niet kaarten, het is steeds dezelfde kaart waar het om gaat. speur ik hier een dubbelaccount?...

|XcW|

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
niet kaarten, het is steeds dezelfde kaart waar het om gaat. speur ik hier een dubbelaccount?...

(Dit is de 2de kaart van Mycoy zijn systeem, ik ben zijn neef)

( Zullen we maar geloven hé )

gryptic

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
niet kaarten, het is steeds dezelfde kaart waar het om gaat. speur ik hier een dubbelaccount?...

TiMoLoToV ik heb die andere kaart in mijn bezit dus klopt wat ie zegt

400€ als deze compleet is met doos en alle kabels inc. die grote sli-bridge

mX.

Legacy Member
|XcW| zei:
(Dit is de 2de kaart van Mycoy zijn systeem, ik ben zijn neef)

( Zullen we maar geloven hé )

Zullen we idd maar geloven want het is zo :D
We hadden ieder één kaart om te verkopen, en de rest van het systeem bleef bij mij staan omdat dit makkelijker was in de verkoop.
Daarvan is nu enkel nog de voeding te koop.

Factuur staat trouwens op zijn naam en hij is van Diksmuide, zal wel bewezen worden bij de verkoop van die kaart. Gryptic is er bij mij om gekomen in Bornem ^^

v4l3rion

Legacy Member
hehe natuurlijk spreek ik de waarheid, ik weet niet over welke Sli-bridge je het hebt, ik heb die niet meegekregen toen ik hem ging halen. Verder staat het bod momenteel op 400 euro van XCW. Ik wacht nog even tot ik een hoger bod krijg, zou toch graag voor een volledig nieuwe kaart die 460 kost in de winkel iets hoger geboden zien :)

gryptic

Legacy Member
v4l3rion zei:
hehe natuurlijk spreek ik de waarheid, ik weet niet over welke Sli-bridge je het hebt, ik heb die niet meegekregen toen ik hem ging halen. Verder staat het bod momenteel op 400 euro van XCW. Ik wacht nog even tot ik een hoger bod krijg, zou toch graag voor een volledig nieuwe kaart die 460 kost in de winkel iets hoger geboden zien :)

ik zie hier geen bod van XCW staan enkel 400 van mij ?

v4l3rion

Legacy Member
hij heeft via pm een bod van 400 euro gedaan :) sorry had dat er niet bij gezet :(

|XcW|

Legacy Member
Ik had hem vriendelijk gevraagd of hij wou ruilen met mijn HD6870 via PM. En hem een bod gedaan van €400.

Maar aangezien Gryptic de eerste officiële bieder is, een bod van €405.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan