Archief - Asus HD4870 + Scythe gpu fan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Merk: Asus
Model: HD4870 glaciator (verbeterd model)
RAM: 512DDR5
Staat: perfecte staat, inclusief doos, toebehoren, originele cooler + heatsink, ...
Aankoopprijs: 1,5 jaar terug voor €240 (factuur niet aanwezig => kwijt)

Reden verkoop: aankoop gtx460 (ondanks dat de hd4870 zeker alles nog op max-medium draait, bij mij moet alles altijd op max draaien ... i know :P)


Extra: Scythe GPU fan (nieuwprijs: +-€50 => hier heb ik mogelijk wel nog factuur van). Ik heb deze aangekocht omdat de originele fan het begeven heeft en ik geen zin had om binnen te doen met garantie, de bijgeleverde originele fan werkt dan ook niet meer.

Minimumprijs: bieden!
Meeneemprijs: €70 excl.
Ik weet dat een HD4870 gemiddeld rond de €50~€60 buiten gaat, dus dan vind ik die prijs zeker rechtvaardig met de cooler erbij. Temps zijn rond de 35 ~ 50° max (met fan op +-30%)

Verzendkosten op kosten van koper.
Levering evt tussen Aalst > Gent (en sporadisch Aalst > Leuven)

foto's:

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6
foto 7
foto 8
foto 9

*edit*
familie & vriendenkring mogen uiteraard ook bieden :)

jullie mogen ook bieden :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
stamp - zonder minimumprijs : doe maar boden en ik zie wel :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Ondanks het feit dat ik niet zo'n fan ben van uw itrader score, kan je niet veel misdoen bij afhalen. En rond welk uur zou dit zijn?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Sorry voor de "late" reactie. Ternat is geen probleem.

Negeer het bod van Frontnix maar, want reactie krijg ik daar wss toch niet uit (zie itrader)

Frontix

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;14770865 zei:
Sorry voor de "late" reactie. Ternat is geen probleem.

Negeer het bod van Frontnix maar, want reactie krijg ik daar wss toch niet uit (zie itrader)

Ey klein beetje geduld hé.
KWeet niet of hij eigenlijk een leven hebt en werkt maar nie iedereen heeft een job van 9 tot 5 .
Morgen ( vrijdag dus kan ik van 8 uur savond erom komen )

Wordt mijn bod nog aangenomen ?.
Ik stuur u een pm

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Niet slecht bedoelt hè man :-/
Ik heb ook geen job van 9 tot 5. Ik ging er gewoon van uit met het feit dat uw itrader vol staat met 'reageert niet meer'.. Zo'n itrader bestaat ook voor iets..

Voor mij blijft uw bod gelden, laat maar iets weten via pm om wat je van plan bent..

Frontix

Legacy Member
Ik ben constant op baan en spijtig genoeg ben ik zeer slecht bereikbaar ...
Ik heb je pm gestuurd.
morgen na 8 uur kan ik erom komen ( savond ? ) zal iets rond 8 uur zijn ) ik heb je mijn gsm nr gegeven voor adres ik antwoord u morgen dan .

thx

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Ik laat je overdag iets weten. Ik ga nog even afwachten op boden tot morgen namiddag :)

Marcsken

Legacy Member
ok, als je in ternat kan leveren vrijdag rond 19-20 uur dan bied ik de meeneem van 70eurokes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan