STARDUST
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn GPU, een ASUS GTX570 DCII (3 slot gpu).
Productlink: ASUS
Reden wegens verkoop: Had dus 2 van deze beestjes gekocht, en jammer genoeg stond ik er niet bij stil dat 1 kaart dus 3 pci slots in beslag nam. Met als resultaat dat beide kaarten PAL op een staken. Kaart 1 kreeg dus niet de airflow die het nodig had.
Kaart zelf is perfect in orde (is namelijk de 2e kaart die wel goede airflow kon benutten), en is amper 3 maand oud. Product gekocht op 29/06/2011.
(Kan kopie van factuur leveren).
Doos is volledig intact, alle stukken die er origineel bijgeleverd zijn zitten er in:
- 1 x GTX570
- 1 x Driver CD
- 1 x Power cable
- 1 x DVI to D-Sub adaptor
- 1 x Extended SLI cable
Heb hem bij tones gekocht, en stond op die moment €319
Dus ik hoop er nog een goede €250-300 uit te halen.
(Kan eventueel nog besproken worden)
Als het enigszins mogelijk is, had ik liefst dat het product afgehaald wordt.
Mvg,
Nicky.
(Puurs 2870)
Product staat elders te koop op:
-Tones.be
Foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Productlink: ASUS
Reden wegens verkoop: Had dus 2 van deze beestjes gekocht, en jammer genoeg stond ik er niet bij stil dat 1 kaart dus 3 pci slots in beslag nam. Met als resultaat dat beide kaarten PAL op een staken. Kaart 1 kreeg dus niet de airflow die het nodig had.
Kaart zelf is perfect in orde (is namelijk de 2e kaart die wel goede airflow kon benutten), en is amper 3 maand oud. Product gekocht op 29/06/2011.
(Kan kopie van factuur leveren).
Doos is volledig intact, alle stukken die er origineel bijgeleverd zijn zitten er in:
- 1 x GTX570
- 1 x Driver CD
- 1 x Power cable
- 1 x DVI to D-Sub adaptor
- 1 x Extended SLI cable
Heb hem bij tones gekocht, en stond op die moment €319
Dus ik hoop er nog een goede €250-300 uit te halen.
(Kan eventueel nog besproken worden)
Als het enigszins mogelijk is, had ik liefst dat het product afgehaald wordt.
Mvg,
Nicky.
(Puurs 2870)
Product staat elders te koop op:
-Tones.be
Foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5


Neen uhm, net bericht gehad van iemand hier op 9lives met een mogelijke oplossing. Dus werkt die oplossing (hitte) dan hou ik hem.