Archief - ASUS GTX570 DCII (3 maanden oud) TK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

STARDUST

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn GPU, een ASUS GTX570 DCII (3 slot gpu).

Productlink: ASUS

Reden wegens verkoop: Had dus 2 van deze beestjes gekocht, en jammer genoeg stond ik er niet bij stil dat 1 kaart dus 3 pci slots in beslag nam. Met als resultaat dat beide kaarten PAL op een staken. Kaart 1 kreeg dus niet de airflow die het nodig had.
Kaart zelf is perfect in orde (is namelijk de 2e kaart die wel goede airflow kon benutten), en is amper 3 maand oud. Product gekocht op 29/06/2011.
(Kan kopie van factuur leveren).

Doos is volledig intact, alle stukken die er origineel bijgeleverd zijn zitten er in:

- 1 x GTX570
- 1 x Driver CD
- 1 x Power cable
- 1 x DVI to D-Sub adaptor
- 1 x Extended SLI cable

Heb hem bij tones gekocht, en stond op die moment €319
Dus ik hoop er nog een goede €250-300 uit te halen.
(Kan eventueel nog besproken worden)

Als het enigszins mogelijk is, had ik liefst dat het product afgehaald wordt.

Mvg,

Nicky.
(Puurs 2870)

Product staat elders te koop op:
-Tones.be


Foto's:

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Beenhesp

Legacy Member
Bij pixmania staat hij zelfs voor 327 euro.

Ik heb mss wel interesse maar dan moet er wel een serieus stuk van de prijs af.

STARDUST

Legacy Member
Tuurlijk dat hij daar lager staat nu. 4 maanden terug stond hij in Tones tegen 350. En aangezien hij maar voor een goede 2 maand EFFECTIEF gebruikt is vrees ik dat ik niet al te veel van de prijs nog ga laten zakken. Laat staan een 'serieus' stuk.

Doe een bod, en ik zal erover nadenken ;)

Beenhesp

Legacy Member
Ik wil er 200 euro aan geven, maar dat zal wss te weinig voor jou zijn. Je ziet maar wat je er mee doet.

groetjes
Thomas

STARDUST

Legacy Member
Dat is inderdaad wat aan de lage kant naar mijn mening.
Richtprijs heb ik 300 gezet.
Dus neem nu 250-300.

Beenhesp

Legacy Member
Ik laat mijn bod op 200 staan. Je mag mij altijd contacteren als je voor die prijs wilt verkopen.

Chriskepoe

Legacy Member
STARDUST zei:
Ok, staat genoteerd.

don't use the word "genoteerd" want dan ben je bijna verplicht om het te verkopen als je geen andere biedingen krijgt :)

STARDUST

Legacy Member
Ok staat genoteerd :P Neen uhm, net bericht gehad van iemand hier op 9lives met een mogelijke oplossing. Dus werkt die oplossing (hitte) dan hou ik hem.

STARDUST

Legacy Member
Ok, het probleem is opgelost met behulp van een mede 9lifer.
Dus de kaart is terug in gebruik gestelt door mezelf.

Deze thread mag gelocked worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan