Archief - ASUS GTX460 768MB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boze_Poes

Legacy Member
Te koop: twee ENGTX460 DirectCU TOP/2DI/768MD5.
Meeneemprijs: 85€ per stuk, exclusief verzending.

En een Antec TP-650.
Meeneemprijs: 45€, exclusief verzending.


Alle onderdelen hebben nog 1,5 jaar garantie.
Reden van verkoop: geupgrade naar HD6950's en een straffere voeding.

Enkel afhalen!

fo0fight3r

Legacy Member
1 x ENGTX460 DirectCU TOP/2DI/768MD5. meeneem geboden 85 euro
Antec TP-650 meeneem geboden 45 euro samen 130 euro
PM me je gegevens maar , kan morgen al afhalen :)

voor 180 euro wil ik alles meenemen , je ziet maar ;)

BETA911

Legacy Member
Ruil van de 2 kaarten tegen een MSI GTX560 Ti Twin Frozr II/OC? Kan rechtstreeks ruilen, woon in de buurt :) .

b0rn2die4

Legacy Member
voor 1 gtx 460 : interesse in een ruil tegen een hd 4870 + opleg? ( onder voorbehoud )

edit : ik trek men bod in , sorry :)

Boze_Poes

Legacy Member
@tin: de voeding is yours

@beta911: status vd 560? Zeer geïnteresseerd in de ruil!


Ik pm jullie later vanavond nog voor de afhandeling. (zit nog op het werk :p)

fo0fight3r

Legacy Member
Nu , ik wil niet vervelend doen, maar ik heb meeneem geboden op 1 graka. Volgens de forumregels heb ik dan ook recht op die kaart... Nu, als je een deal met BETA911 beter ziet zitten met 2 graka's , wil ik niet moeilijk doen. Maar dan hoef ik in dat geval ook de voeding niet meer. ( was bedoeld om samen met die graka in een pc van mijn zoon te steken als upgrade, met een voeding alleen ben ik verlopig niks ...)

Ik hoor het wel ...

Wasbeer

Legacy Member
hey boze poes vanwaar ben je ergens in diepenbeek
want ik zou graag de meeneemprijs op alles bieden :D

longpatje

Legacy Member
Wasbeer zei:
hey boze poes vanwaar ben je ergens in diepenbeek
want ik zou graag de meeneemprijs op alles bieden :D

er is reeds meeneem op twee items geboden, en er staat nergens vermeld dat aankoop van meerdere items voorrang krijgt, waarom dan nog proberen ?

Boze_Poes

Legacy Member
Blijkbaar heb ik wat over het hoofd gezien van de regels, mijn excuses heren!
Tin heeft inderdaad recht op de videokaart + voeding.

@tin, pm verstuurd

Boze_Poes

Legacy Member
Geen reactie meer van techniekerke, zoals ook meermaals vermeldt bij z'n iTrader.

=> Nog een videokaart te koop dus!


Opgelet: enkel af te halen.

BETA911

Legacy Member
Boze_Poes zei:
Geen reactie meer van techniekerke, zoals ook meermaals vermeldt bij z'n iTrader.

=> Nog een videokaart te koop dus!


Opgelet: enkel af te halen.

No offence, maar ik geloof dat hij veel sukkelt met zijn gezondheid en daardoor vaak in het ziekenhuis vertoeft (waar hij niet altijd de mogelijkheid heeft om contact te houden). Probeer anders van iemand die zijn GSM nummer heeft te vragen, en hem te bellen.

Boze_Poes

Legacy Member
Als dat zo werkelijk zo is, kon hij dat perfect even vermelden :)
Ik ga niet de moeite doen om contact te zoeken via omwegen als er nog andere geïnteresseerden zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan