Archief - Asus Geforce GTX Titan 6GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bill

Legacy Member
Ik verkoop mijn Asus Geforce GTX Titan 6GB wegens upgrade.

Kaart was aangekocht begin 2014 en werkt nog steeds perfect, werd altijd voor iRacing gebruikt, welke de kaart niet zo zwaar strest, kan getest worden indien gewenst.

Gaat om deze kaart: https://www.asus.com/Graphics-Cards/GTXTITAN6GD5/overview/

Bieden vanaf €265 excl.

Meeneemprijs €300 incl. (verzending met PostNL)

Kan eventueel verzonden worden. (Verzending met PostNL 6.5 euro of 9 euro verzekerd of 4.5 euro met Kiala)

SimonABC

Legacy Member
naar wat ga jij dan upgraden als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :)

The Ripper

Legacy Member
Titan is net iets trager dan een 780ti. Een 980 of 980ti is dus een upgrade.

SimonABC

Legacy Member
Dit nummering van NVidia is mij dus nooit duidelijk geweest hé... Iemand toevallig een duidelijk artikel daarover...?

(Sorry voor het hijacken van het topic hier, maar aangezien meeneem geboden is vond ik dat het geen kwaad kon)

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
SimonABC zei:
Dit nummering van NVidia is mij dus nooit duidelijk geweest hé... Iemand toevallig een duidelijk artikel daarover...?

(Sorry voor het hijacken van het topic hier, maar aangezien meeneem geboden is vond ik dat het geen kwaad kon)

Check best wat benchmarks want de Titan reeks heeft het er inderdaad niet eenvoudiger op gemaakt. Verder denk ik dat deze volgorde vrij correct is: GTX 780, GTX TITAN, GTX TITAN Z, GTX 970, GTX 780 TI, GTX 980 , GTX TITAN Z, GTX 980 TI (Titan heeft wel wat meer geheugen!)

h.lecter

Legacy Member
[HBV]-=Tornado=-;19760759 zei:
Check best wat benchmarks want de Titan reeks heeft het er inderdaad niet eenvoudiger op gemaakt. Verder denk ik dat deze volgorde vrij correct is: GTX 780, GTX TITAN, GTX TITAN Z, GTX 970, GTX 780 TI, GTX 980 , GTX TITAN Z, GTX 980 TI (Titan heeft wel wat meer geheugen!)
één van de twee Z moet vervangen worden door een X.
;)

AzzKickr

Legacy Member
Ge zijt dees nog vergeten:

Riva 128, Riva TNT, Riva TNT2, Geforce256 SDR, Geforce256 DDR, Geforce 2 MX, Geforce 2 GTS, Geforce 2 Ti, Geforce 4 MX420, Geforce 2 Ultra, Geforce 4 MX440, Geforce 3 Ti 200, Geforce 4 MX460, Geforce 3, Geforce 3 Ti 500, Geforce 4 Ti4200, Geforce FX5600, Geforce 4 Ti4400, Geforce FX5700, Geforce 4 Ti4600, Geforce 6600GT, Geforce 6800GS, GeforceFX5900/Ultra, Geforce 6800GT/Ultra, Geforce 8600GT, Geforce 7800GS, Geforce 7800GT, Geforce 7800GTX, Geforce 8800 GTS, Geforce 8800 GT,GTX, Geforce 9800 GT, Geforce 9800 GTX, Geforce 8800 Ultra, Geforce GTS 250, Geforce 7950GX2, Geforce 260 GTX, Geforce 275 GTX, Geforce GTX 460, Geforce GTX 285, Geforce GTX 465, Geforce GTX 470, Geforce GTX 560, Geforce GTX 295, Geforce GTX480, Geforce GTX 570, Geforce GTX 580, .....

En dan geef ik het op want heb zoveel tijd ni :)
Lijst is ok ni 100% accuraat en der missen wel nen hoop modellekes, mor ja. Als ik nog eens véél tijd zou hebben haha :)

SimonABC

Legacy Member
[HBV]-=Tornado=-;19760759 zei:
Check best wat benchmarks want de Titan reeks heeft het er inderdaad niet eenvoudiger op gemaakt. Verder denk ik dat deze volgorde vrij correct is: GTX 780, GTX TITAN, GTX TITAN Z, GTX 970, GTX 780 TI, GTX 980 , GTX TITAN Z, GTX 980 TI (Titan heeft wel wat meer geheugen!)

Er is toch ook een GTX 8xx reeks ? Of ben ik mis? Komt die dan voor of achter de Titan? Of is die zo slecht dat er met opzet niet over gesproken wordt? :P

Heb ondertussen zelf ook wat opgezocht, ik dacht namelijk dat het eerste cijfer sowieso alles bepalend was. Maar is dus niet zo blijkbaar :)

Kwertie

Legacy Member
Men heeft meeneem geboden, dus topic mag dicht lijkt mij (verdere offtopic hoeft niet).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan