Archief - Asus G71GX Full HD Quadcore laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desolation

Legacy Member
Topnotebook, perfect geschikt voor gaming en met alles op en
aan.

asus-g71gx.jpg


17" 1900x1200 Full HD scherm (niet het cheape 1440*900)
6GB Geheugen
2x 320GB 7200RPM schijven
Geforce GTX260M 1GB
BLURAY drive
Intel Core2Quad Q9000 2Ghz
Uiteraard ook WiFi, bluetooth, firewire, usb, Gigabit netwerk en
alle normale zaken..
Windows 7 licentie


Nieuwprijs was bijna 2000EUR, en de laptop is nog in 100%
perfecte staat. Komt ook met quasi nieuwe Case Logic
schoudertas twv 50EUR.
Laptop draait momenteel gewoon alles zonder problemen. Starcraft 2, Crysis 2 bv werken er zeer goed op. Duw hier nog een kleine SSD in (wat perfect kan door de 2 HDD's) en je heb een vlammend snel systeem

Ik doe hem weg omdat ik hem eigenlijk te weinig gebruik.
Interesse in ruil met bv kleinere notebook (X-reeks IBM, 13" Macbook/Pro, eventueel iPad) met opleg.


Meeneemprijs: 1000EUR

staat ook op tones : http://tones.be/forum/viewtopic.php?f=8&t=78339

desolation

Legacy Member
1000EUR is meeneemprijs he, een serieus bod mag ook steeds

TimoSykes

Legacy Member
hoeveel opleg wil je nog bij een ipad 16gig 3g? (in perfecte staat met orgineel hoes van apple)

desolation

Legacy Member
Indien ipad1 500EUR opleg (een snelle kijk op 2ehands levert mij een gemiddelde prijs van 350 a 400EUR voor dit model ipad op)
Is wel een ruil die me zeker zou interesseren.

desolation

Legacy Member
Gaat dus blijkbaar niet door vermits timo geen centen heeft om op te leggen ...

desolation

Legacy Member
Toestel is van eind 2009
ik heb er geen factuur meer van, garantie heb je in principe nog via het serienummer bij Asus zolang deze nog loopt.
de laptop is effectief in nieuwstaat, en je mag hem uiteraard deftig testen voor aankoop.

kibo

Legacy Member
desolation zei:
Toestel is van eind 2009
ik heb er geen factuur meer van, garantie heb je in principe nog via het serienummer bij Asus zolang deze nog loopt.
de laptop is effectief in nieuwstaat, en je mag hem uiteraard deftig testen voor aankoop.

Bedankt voor de informatie,
ik ga dit nog eens bekijken.

desolation

Legacy Member
soundman zei:
ik bied 700€ afgehaald indien in goede staat.

Toestel is in perfecte staat, maar 850EUR met de zak bij had ik er toch graag van gehad. Als ik kijk wat je voor deze prijs momenteel nieuw kan kopen (een magere i3/i5 dual met 1440 scherm en op zen best een 330M/340M) dan denk ik dat dit wel een eerlijke prijs is voor een beest van een laptop als deze.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan