Archief - Asus F3SV-AS018C-BE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tha_rippa1be

Legacy Member
Scherm: 1440*900 (WXGA+), 15.4" TFT, glossy
HDD: 160GB 5400rpm SATA
CPU: Intel Core 2 Duo T7100
RAM: 2GB DDR2 ram
Videokaart: ATI Radeon 9600GT Mobile
1.3 Megapixel webcam
Batterij: 9 cell batterij, 1 jaar oud (gaat ongeveer 3u mee bij normaal gebruik)
Ook zit er een adapter bij voor de laptop.

Windows Vista Home Premium licentie inbegrepen.

Kleine gebreken:
- Kleine krassen door gebruik op de bovenkant en rond het touchpad.
- De plastiekjes over de scharnieren zitten vrij los
- Het scherm heeft 2 puntjes (zeer korte krassen). Maar niets al te groot. Het is bvb niet zichtbaar op een foto.

Voor de rest niets op de laptop aan te merken.
Werkt nog zeer goed.

Foto's:
Uitzicht laptop
Krassen rond touchpad (die bruine schijn komt door de lichtinval)

Momenteel staat er geen OS op de harde schijf, maar mocht de koper dat wensen wil ik er wel Vista Home of Ubuntu op installeren.

Beginprijs 100€ excl
Meeneemprijs 200€ excl

Verzending is op risico van de koper.

EDIT: Afsluitdatum deze zaterdag 18/06 om 20:00. Na het laatste bod is er nog 15 minuten tijd om te bieden.

adri36500

Legacy Member
Zijn die 2 zeer korte krasjes op het scherm diep? Ik bedoel, werken de pixels op het scherm daardoor nog goed?

tha_rippa1be

Legacy Member
jamiel zei:
wnr sluit je af ?
Volgende zaterdag middernacht, maar om last-second bieders te ontmoedigen wordt de tijd met 24u verlengd van het laatste bod.
Meeneemprijs is natuurlijk direct verkocht dan.

adri36500 zei:
Zijn die 2 zeer korte krasjes op het scherm diep? Ik bedoel, werken de pixels op het scherm daardoor nog goed?
Goh diep, 't is niet alsof dat een gat is door die eerste laag van die plastiek he.
Met de pixels zelf is niets mis.
Ik ga er direct eens een deftige foto van proberen nemen.

Edit: ik merk dat mn vader zijn foto toestel mee heeft, het zal tot morgen moeten wachten.
Hier een foto met de gsm getrokken: http://i.imgur.com/jvSS0.jpg
Daar zie je natuurlijk ni veel op.
Ge ziet zo een wit spekske naast mn hand, da's het diepste puntje.

Heb nog iets opgemerkt tijdens trekken van de foto, ge ziet ook licht afdrukken van de toetsen op het scherm, ma dan moet ge al uit een hoek kijken om het te zien.
Zeker niet iets dat ge merkt tijdens het gebruiken.

tha_rippa1be

Legacy Member
Hier de goede foto van het scherm: http://dl.dropbox.com/u/61306/laptopscreen.png
Enkel die puntjes links en rechts ziet ge (licht) als de laptop aan staat.

tha_rippa1be zei:
Volgende zaterdag middernacht, maar om last-second bieders te ontmoedigen wordt de tijd met 24u verlengd van het laatste bod.
Meeneemprijs is natuurlijk direct verkocht dan.
En dit is misschien niet zo'n goede regel,
Ik zal om zaterdagavond 20:00 afsluiten, met verlenging van 15 min van het laatste bod.

jamiel

Legacy Member
als je de meneem zou verlagen naar 165 euro dan zou ik die meteen bieden , zo niet bied ik mee tot zaterdag en dan dan zien we wel...

groeten

tha_rippa1be

Legacy Member
jamiel zei:
als je de meneem zou verlagen naar 165 euro dan zou ik die meteen bieden , zo niet bied ik mee tot zaterdag en dan dan zien we wel...

groeten
Da's zeer interresant,
Bij deze verlaag ik dan de meeneemprijs naar 165€.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan