kewlbeverage
Legacy Member
Ik verkoop dus het bovenstaande.
Beide zijn in perfecte staat, en zijn aangekocht in mei 2008.
De logitech Z-5500 heb ik eigenlijk haast nooit gebruikt omdat ik liever een headphone gebruik.
Wat ik wel moet vermelden is dat het background lichtje van het controlecentrum niet meer werkt. Dit was al defect de eerste 2 maanden na ik het aangekocht had. Heeft mij eigenlijk nooit gestoord, heb het dan ook niet laten repareren (wat blijkbaar makkelijk is bij logitech, ze zenden gwn een andere eenheid gratis op)
De 8800GT werkt nog altijd zeer goed, nooit problemen mee gehad, nooit overgeclocked. Ik kan de 8800GT opzenden, de Z-5500 zal wat moeilijker gaan uiteraard. De 8800GT is deze versie: http://www.hardwarecanucks.com/foru...-en8800gt-top-512mb-graphics-card-review.html
Ik woon in Leffinge, West-Vlaanderen. Ik kan ook komen brengen met de auto indien je mijn naft betaald.
Beide zijn in perfecte staat, en zijn aangekocht in mei 2008.
De logitech Z-5500 heb ik eigenlijk haast nooit gebruikt omdat ik liever een headphone gebruik.
Wat ik wel moet vermelden is dat het background lichtje van het controlecentrum niet meer werkt. Dit was al defect de eerste 2 maanden na ik het aangekocht had. Heeft mij eigenlijk nooit gestoord, heb het dan ook niet laten repareren (wat blijkbaar makkelijk is bij logitech, ze zenden gwn een andere eenheid gratis op)
De 8800GT werkt nog altijd zeer goed, nooit problemen mee gehad, nooit overgeclocked. Ik kan de 8800GT opzenden, de Z-5500 zal wat moeilijker gaan uiteraard. De 8800GT is deze versie: http://www.hardwarecanucks.com/foru...-en8800gt-top-512mb-graphics-card-review.html
Ik woon in Leffinge, West-Vlaanderen. Ik kan ook komen brengen met de auto indien je mijn naft betaald.
kan het morgen ook brengen (voor 165) ze... heel de dag gewerkt ga nu nergens meer naartoe