Triple0
Legacy Member
Gegroet,
Hierbij zet ik mijn Asus 780 GTX DCU II OC te koop. Kaart is afkomstig van Tones. Gekocht op 29/10/2013.
Nooit problemen mee gehad. Ik doe hem weg gezien ik heb geüpgraded. ASIC kwaliteit van ergens rond de 82%
Vraagprijs: Rond de 200 euro.
Boden met afhaling verkies ik over verzending.
Hierbij zet ik mijn Asus 780 GTX DCU II OC te koop. Kaart is afkomstig van Tones. Gekocht op 29/10/2013.
Nooit problemen mee gehad. Ik doe hem weg gezien ik heb geüpgraded. ASIC kwaliteit van ergens rond de 82%
Vraagprijs: Rond de 200 euro.
Boden met afhaling verkies ik over verzending.