Archief - Asus 1001ha Netbook - Hackint0sh

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
Ik had graag mijn hackint0shke verkocht.
Je kan er ook windows op draaien natuurlijk.

CPU-type Intel Atom N270
Snelheid 1,6GHz
Geheugengrootte 2GB
Geheugentype DDR2 (SODIMM)
Opslagcapaciteit 250GB
Schermdiagonaal 10,1"
Videochip Intel GMA 950 (<- perfect om hackint0sh te draaien)

Het is een seashell design netbook. Die zijn echt mooi om naar te zien.
Indien gewenst neem ik wel enkele foto's.
Hij is nog niet zo oud. Aangekocht eerste week van januari 2011.
Normaal heb ik de doos en het factuurtje nog.

Netbook verkeerd in goede staat. Ik heb een upgrade gedaan van 1Gb geheugen naar 2Gb geheugen.
Draait momenteel Mac OsX 10.6, er kan ook windows op.

Min. Prijs : 200 euro
Meeneem Prijs : 220 euro
Je krijgt er het 1gb latje ook bij. Zit dus 2gb in.

M_K_

Legacy Member
hoelang gaat de batterij mee?
en kan deze verzonden worden met clean install van osx?

tinbie

Legacy Member
M_K_ zei:
hoelang gaat de batterij mee?
en kan deze verzonden worden met clean install van osx?


Staat momenteel een zo goed als clean install van Osx op.
Staat enkel adium, skype en firefox bij geinstalleerd.

Ik denk dat de batterij een 2 tot 3 uurkes meegaat. Het is een 6-cell batterij.
Voor de batterij duur moet ik wel nog ff de juiste plugin installeren. Maar ik wil ook gerust uitleggen hoe je dit zelf doet. Is enige dat nog ontbreekt aan de installatie.

Hij kan verzonden worden op eigen risico. Ook kiala is mogelijk.

Gts.

*Wicked_Yores*

Legacy Member
Twee tot drie uur voor een 6-cell batterij is echt weinig. Zeker dat het geen 3-cell is?

tinbie

Legacy Member
Het is een 6-cell en ik heb nog niet echt getimed hoe lang die mee gaat.
Maar wil ook geen valse beloftes maken aan de nieuwe eigenaar hé.

*Wicked_Yores*

Legacy Member
Dat juich ik alleen maar toe. Meer dan degelijke netbook trouwens.

tinbie

Legacy Member
web.jpg


web.jpg


Ik heb voor enkele fotokes gezorgt :)

uP2 :)

ShPonGle

Legacy Member
startbodje 175 euro afgehaald. heb je bioshock al gevonden btw? :)
ik vind wel terug dat het toch maar 3-cell battery is:

http://www.netbookreviews.net/asus/eee-pc-1001ha/
The specifications of the Asus 1001HA are fairly standard with an Intel Atom N270 1.6GHz processor, 1GB of RAM, a 160GB hard drive, a 10.1-inch LCD with a 1024 x 600 pixel display, and a 3-cell 2,200mAh battery.

wat is de reden van verkoop?

tinbie

Legacy Member
Op de link is te lezen :
The specifications of the Asus 1001HA are fairly standard with an Intel Atom N270 1.6GHz processor, 1GB of RAM, a 160GB hard drive, a 10.1-inch LCD with a 1024 x 600 pixel display, and a 3-cell 2,200mAh battery.

From, read more: Asus 1001HA - Netbook Reviews

Ik heb net gekeken en mijn batterij is een 4400mAh dus zou dan toch een 6cell zijn.
Ook is mijn hd stnd een 250gb en geen 160gb.

Reden is dat ik met veel plezier hier mijn werk heb ingestoken om deze hackint0sh te maken. Maar dat ik toch liever een portable wil met groter scherm. Maar dat is maar voor in de toekomst. Heb momenteel veel rekeningen die ik eerst ga betalen. Een auto rijd niet gratis rond, jammer genoeg.

Uw startbod ligt onder mijn min. prijs, ik ga het nog niet noteren maar ook niet negeren.
Ik laat u ten laatste dinsdag avond iets weten. Als u hier met akkoord gaat?


& (ivm Bioshock) Neen nog geen tijd gehad om op de zolder te gaan kijken ;P Kzal dat vanmiddag eens doen.

*Wicked_Yores*

Legacy Member
Ik ben ook wel geïntereseerd, maar de battery life baart mij zorgen.
3 uur gebruik, hoe intensief is dat? En misschien heeft het feit dat je de battery-tool van Asus niet geïnstalleerd hebt daar iets mee te maken?
Is het trouwens met WinXP of W7?
Waar aangekocht? :)

tinbie

Legacy Member
battery is zo goed als nieuw, ik weet gewoon niet exact hoe lang die mee gaat.
Als gij dat een probleem vindt ga ik je natuurlijk niet tegen houden.
Moet zeggen dat is vrij intensief gemeten ;) Nix idle en constant gebruik.

Er zit een sticker op van oem win7 starter ed.
Momenteel staat er osX op; Ik wil er gerust win7 terug opzetten.
Ma ge zij van Gent. Bij een probleemke of iets niet verstaan kan je altijd langskomen of ik tot bij u komen hé.


Grtjs.

W

tinbie

Legacy Member
@ ShPonGle: ik heb je nog nix laten weten om dat *Wicked_Yores* me enkele vragen in pm heeft gesteld en nog nadenkt over een eventueel bod.
Laat me zeggen dat ik jouw bod noteer en dat ik vrijdag afsluit. Okido ?

Dit zonder een uur te melden, om zo snipers tegen te gaan.

tinbie

Legacy Member
Bij deze verkocht aan *Wicked_Yores*

Hier mag een slotje op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan