tinbie
Legacy Member
Ik had graag mijn hackint0shke verkocht.
Je kan er ook windows op draaien natuurlijk.
CPU-type Intel Atom N270
Snelheid 1,6GHz
Geheugengrootte 2GB
Geheugentype DDR2 (SODIMM)
Opslagcapaciteit 250GB
Schermdiagonaal 10,1"
Videochip Intel GMA 950 (<- perfect om hackint0sh te draaien)
Het is een seashell design netbook. Die zijn echt mooi om naar te zien.
Indien gewenst neem ik wel enkele foto's.
Hij is nog niet zo oud. Aangekocht eerste week van januari 2011.
Normaal heb ik de doos en het factuurtje nog.
Netbook verkeerd in goede staat. Ik heb een upgrade gedaan van 1Gb geheugen naar 2Gb geheugen.
Draait momenteel Mac OsX 10.6, er kan ook windows op.
Min. Prijs : 200 euro
Meeneem Prijs : 220 euro
Je krijgt er het 1gb latje ook bij. Zit dus 2gb in.
Je kan er ook windows op draaien natuurlijk.
CPU-type Intel Atom N270
Snelheid 1,6GHz
Geheugengrootte 2GB
Geheugentype DDR2 (SODIMM)
Opslagcapaciteit 250GB
Schermdiagonaal 10,1"
Videochip Intel GMA 950 (<- perfect om hackint0sh te draaien)
Het is een seashell design netbook. Die zijn echt mooi om naar te zien.
Indien gewenst neem ik wel enkele foto's.
Hij is nog niet zo oud. Aangekocht eerste week van januari 2011.
Normaal heb ik de doos en het factuurtje nog.
Netbook verkeerd in goede staat. Ik heb een upgrade gedaan van 1Gb geheugen naar 2Gb geheugen.
Draait momenteel Mac OsX 10.6, er kan ook windows op.
Min. Prijs : 200 euro
Meeneem Prijs : 220 euro
Je krijgt er het 1gb latje ook bij. Zit dus 2gb in.

Nix idle en constant gebruik.