Energised
Legacy Member
verkoop mijn gloednieuw moederbord (vandaag gekocht)
ASRock > Products > 990FX Extreme3
100 euro
reden van verkoop is dat ik problemen had aan de pc die ik dacht dat moederbord-related waren wat dus niet is en ik nu met 2 moederboards zit..
E-
ASRock > Products > 990FX Extreme3
100 euro
reden van verkoop is dat ik problemen had aan de pc die ik dacht dat moederbord-related waren wat dus niet is en ik nu met 2 moederboards zit..
E-
en moederbord was gloednieuw, dus mn vraagprijs is idd de nieuwprijs wat zeker niet gek was in dit geval maar swat ! Slotje dus !