cyberpunk
Legacy Member
Ik verkoop het moederbord omdat ik ben overgeschakeld naar een 990fx moederbord.
Moederbord werkt nog perfect en alle accesoires zij erbij.
Enige minpunt is dat het schuifje van het bovenste pci slot afgebroken is maar dit doet eigenlijk niets aan de functionaliteit
Min prijs: 40 euro excl
foto's:
https://www.dropbox.com/sh/x1ikyozqotykkng/AABMwx9K5Rma2J9OS878BbcDa?dl=0
Als er nog vragen zijn laat maar horen dan!
Moederbord werkt nog perfect en alle accesoires zij erbij.
Enige minpunt is dat het schuifje van het bovenste pci slot afgebroken is maar dit doet eigenlijk niets aan de functionaliteit
Min prijs: 40 euro excl
foto's:
https://www.dropbox.com/sh/x1ikyozqotykkng/AABMwx9K5Rma2J9OS878BbcDa?dl=0
Als er nog vragen zijn laat maar horen dan!
