Archief - Areca 1680ix-24 raid kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Demonneken

Legacy Member
Fotos op: Pictures by marcdekeyser - Photobucket

Ik verkoop mijn Areca 1680ix 24 poort raid kaart, deze heeft een memory upgrade naar 2GB gehad en een backup battery unit. Kaart is quasi gloednieuw, ze is nooit echt in gebruik genomen en tijdens mijn verhuis in een doos gesukkeld waar ik ze nu opnieuw "ontdekt" heb.

Alle kabels zijn nog aanwezig bij de kaart en ik steek er nog 2 nieuwe SAS naar 4x sata breakout kabels bij.

Ik prefereer ophalen of komen brengen (indien mogelijk).

Bieden mag beginnen bij 300 euro. Meeneemprijs is 500 euro. Nieuw betaal je nog ff meer dan dit :)

kristofb

Legacy Member
Aaaargh... Heb mij net deze maandag een 8 poorts kaart aangeschaft :'(
Ik ga dit hier eens wat volgen in ieder geval al... mss dat ik eens in een zotte bui ben een van de dagen nog.. .:)

Demonneken

Legacy Member
@kristofb: zuigt man! Ik zou zeggen, laat de zotte bui maar komen! je kan altijd die 8 poorts terugbrengen xD

kristofb

Legacy Member
Mja het probleem is dat ik net gisteren alles ingebouwd had, en er bijna 2u mee bezig geweest ben om alles kabels netjes weg te werken.. Nuja, kabels kan ik waarschijnlijk wel gewoon laten zitten natuurlijk... Hmmm... Verleidelijk .. :)
Ik ga het eens even laten bezinken, en eens wat verder berekenen of ik die 24 poorts echt kan benutten (alhoewel me dat op het eerste gezicht geen probleem gaat zijn...)

Zou je me alvast wel eens kunnen vertellen hoe lang de kaart is?

Demonneken

Legacy Member
Mijn meetlat zegt 25 cm :D. En tuurlijk kan je zo'n 24 poorts benutten ;) Ik zou er gewoon voor gaan man xD

kristofb

Legacy Member
25cm.. Ferme kaart :p
Goed, merci voor de moeite al.. Ik ga er eens een nachtje over slapen ;)

Demonneken

Legacy Member
Redelijk ferm jot :p. Slaap gerust en laat maar iets weten :)

FYI, voor de meeneemprijs wil ik ze wel komen brengen :)

Cowke

Legacy Member
Misschien niet echt voor de OP (hoewel) kristof doe je jou kaart niet weg dan? :P pm maar :)

yolam

Legacy Member
Smijt die kaart ook op tweakers, de kans is een pak groter dat je daar een afnemer voor dit vind die een deftige prijs geeft :)

kristofb

Legacy Member
Snel :)
Nuja, ik had em waarschijnlijk toch niet gekocht hoor.. ik kon de commentaar van de vrouwe des huizes al bijna horen... :p

Demonneken

Legacy Member
Idd. Nouja, vrouw des huizes xD. Gelukkig heeft die van mij daar neit zo veel problemen mee gezien we ieder ons eigen budget hebben :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan