Archief - Apple Macbook Pro 15,4", Intel 2.4 Ghz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

keoni

Legacy Member
Macbook Pro aangekocht op 27/05/2008 in Nederland. (qwerty) In zeer goede staat.
- 15,4"
- 2,4 Ghz Intel Core 2 Duo
- Waarschijnlijk 2 gb geheugen
- 160 Gb harde schijf
- Superdrive
- Nvidia GeForce 8600M GT 256 mb (dedicated)
- Factuur, doos, adaptor, ... zijn allemaal aanwezig

In januari nieuw moederbord gekregen (productiefout Nvidia), dus als nieuw nu!

Enkel de Superdrive, heeft problemen met schrijven. Lezen is geen probleem. Kan ook wel softwarematig zijn..

Batterij gaat nog iets minder dan een uur mee.


Mac2Sell waarde is 660 €.

Bieden vanaf 500 €.


Alsluiten biedingen: Donderdag 14/4/11 om 22.00u. (Af te halen in Antwerpen)

Fotos volgen nog.

Philippe

keoni

Legacy Member
Fotos:

2076wjq.jpg


21kjxhc.jpg

Dider

Legacy Member
dan moet je niet noteren als je hem niet weg doet voor 450 hé!

FragDAnvers

Legacy Member
Als je noteerd moet je verkopen, anders kan de bieder negatieve itrader geven.

keoni

Legacy Member
nogmaals een upje. precies niet veel mensen op zoek naar een macbook pro voor de moment?

Hij is werkelijk zo goed als nieuw!

Dider

Legacy Member
Verkocht aan mij zeker?
Is afgesloten om 22u en ik had het enige en hoogste genoteerde bod!

tinbie

Legacy Member
Dider zei:
Verkocht aan mij zeker?
Is afgesloten om 22u en ik had het enige en hoogste genoteerde bod!

denk niet dat je bod genoteerd is, want daarna is er discussie geweest over je bod.

Dider

Legacy Member
Dan mag ik een negatieve itrader geven.

Dus laat me weten hoe het zit

keoni

Legacy Member
Dider zei:
Verkocht aan mij zeker?
Is afgesloten om 22u en ik had het enige en hoogste genoteerde bod!

Er stond duidelijk bieden vanaf 500 €.

keoni zei:
Genoteerd. Maar hij gaat pas weg vanaf 500, anders hou ik hem wel gewoon bij.

Foute interpretatie van "genoteerd" van mijn kant. Mijn excuses daarvoor.
Niettemin staat er duidelijk bij dat ik me bij de minimumprijs houd.


Dider zei:
Dan mag ik een negatieve itrader geven.

Dus laat me weten hoe het zit

Zou wel erg flauw zijn.


Edit: Dus voor alle duidelijkheid. Minimumprijs zoals vermeld is niet gehaald, ondanks de lullige discussie erover.
Dus ik hou hem nog even bij, en zie wel wat ik er mee doe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan