Archief - Apple MacBook Pro 15"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Techie

Legacy Member
Hey,

Bij deze verkoop ik men MacBook Pro 15". Laptop heeft volgende specs :

Display : 15.4-inch (diagonal), 1440 x 900 resolution, TFT widescreen
Processor : 2.33GHz Intel Core 2 Duo
Memory : 4 GB 667MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300)
PCI Express graphics : ATI Mobility Radeon X1600 with 256MB of GDDR3 SDRAM and dual-link DVI
Hard disk drive : OCZ Vertex 2 90 GB SSD
Slot-loading optical drive : 6x SuperDrive (DVD+R DL/DVD±RW/CD-RW)
Expansion : One FireWire 400, one FireWire 800, two USB 2.0 ports, and ExpressCard/34 slot
Video : Built-in iSight camera, DVI, VGA
Audio : Combined optical digital input/audio line in, combined optical digital output/headphone out, stereo speakers, microphone
Ethernet : Built-in 10/100/1000BASE-T (Gigabit)
Wireless : Built-in 54-Mbps AirPort Extreme (802.11g; 802.11n capable with optional 802.11n enabler)2; built-in Bluetooth 2.0+EDR
Input : Apple Remote; full-size, illuminated keyboard with ambient light sensor; scrolling trackpad

De MacBook heeft een nieuwe originele Apple batterij (2 cycli) en een AZERTY toetsenbord. Dit is geen unibody model !

Ik zet er een propere installatie van Snow Leopard op. Doos / boekjes / factuur heb ik niet (doet er ook niet toe, want er is toch geen garantie meer op). Laptop is wel in hele goede staat!

50c815ee-3a64-e5bb.jpg

50c815ee-3a78-4f1a.jpg


50c815ee-3a89-6dca.jpg


50c815ee-3a9a-347c.jpg


50c815ee-3aa9-f514.jpg


50c815ee-3aba-585d.jpg


50c815ee-3aca-408f.jpg


50c815ee-3adc-5db3.jpg


Volgens mac2sell is deze 780 euro waard!

Geen minimumprijs (ik zal wel noteren als het bod me bevalt), meeneemprijs : 550 euro!

Enkel af te halen te Zoutleeuw! Brengen is ook een optie (mits doenbaar) en op kosten van de koper!

Afsluitdatum : 24/09/2011 om 20:00u !

Staat ook op 2dehands.be vanaf nu :

http://www.2dehands.be/102248768.html?utm_source=ad_geplaatst&utm_medium=email&utm_term=0&utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie

en ook te koop in vriendenkring!

Bieden maar ;-)

Techie

Legacy Member
Kick #2 : afsluitdatum vervroegd en meeneemprijs verlaagd naar 600 euro!

Techie

Legacy Member
aZRaiL zei:
Is dat met zwarte toetsenbord?

Dit is het niet-unibody model. Dus geen zwart toetsenbord nee. Vandaar de lagere vraagprijs :-) toestel werkt wel perfect en snel door de ssd en de 4gb ram! :-)

Techie

Legacy Member
Laptop is verkocht in vriendenkring! Vermits er geen bod was, is er ook geen probleem dus. Mag slotje op!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan