Archief - Apple G4 Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
Heb hier nog een Apple G4 case staan.
Gekocht origineel om een projectje voor een hackint0sh van te maken maar is er niet van gekomen.
Alle vijsen zijn er nog bij. De case is dus volledig.
Betreft deze case: http://www.nceita.org/wp-content/picture/g4.jpg


BeginPrijs: 10exclu.
Meeneemprijs: 30exclu.

Word liefst niet verzonden. Brengen kan eventueel nog aan een aangepast tarief (vergoeding verplaatsing).

Teemto

Legacy Member
15€ excl afgehaald (indien in goede staat, geen krassen etc).

tinbie

Legacy Member
Teemto zei:
15€ excl afgehaald (indien in goede staat, geen krassen etc).

De case is nu ook niet nieuw é. Maar heeft enkele oppervlakkige krasjes. Nu ook niet om te zeggen dat ze vrij beschadigd is.
Ik vind ze in vrij goede staat zijnde. En heeft zeker geen grote krassen in de panels.

Noteer ik het of niet?

McGregor

Legacy Member
Zonder veel opzoekingswerk te moeten doen (sorry) 2 snelle vraagjes:
-Past er daar een normaal ATX/µATX in met sloten voor GFX?
-Een normaal I/o shield?

Of moet er eerst wat modding aan te pas komen?

tinbie

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Zonder veel opzoekingswerk te moeten doen (sorry) 2 snelle vraagjes:
-Past er daar een normaal ATX/µATX in met sloten voor GFX?
-Een normaal I/o shield?

Of moet er eerst wat modding aan te pas komen?

Hier vind ik een mod van iemand die (mij) voor was: Case Rebirth: MacBane - Apple PowerMac G4 Modding Fun - Jan 31 Updates - Overclock.net - Overclocking.net

en ik quote:
The G4’s old motherboard is approximately the same size a Mini-ATX board with four standard spaced expansion slots, the motherboard posts do not line up with ATX standards so they will have to be removed and replaced. The rear panel will have to be altered to accommodate an ATX IO plate, and the optical drive bay will have to go as in its current location will hit the RAM and likely the tower style CPU cooler too when the side of the case is closed using its new M-ATX internals.


Dus om je vragen te antwoordden. Ze passen er niet in zonder enkele aanpassingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan