tinbie
Legacy Member
Heb hier nog een Apple G4 case staan.
Gekocht origineel om een projectje voor een hackint0sh van te maken maar is er niet van gekomen.
Alle vijsen zijn er nog bij. De case is dus volledig.
Betreft deze case: http://www.nceita.org/wp-content/picture/g4.jpg
BeginPrijs: 10exclu.
Meeneemprijs: 30exclu.
Word liefst niet verzonden. Brengen kan eventueel nog aan een aangepast tarief (vergoeding verplaatsing).
Gekocht origineel om een projectje voor een hackint0sh van te maken maar is er niet van gekomen.
Alle vijsen zijn er nog bij. De case is dus volledig.
Betreft deze case: http://www.nceita.org/wp-content/picture/g4.jpg
BeginPrijs: 10exclu.
Meeneemprijs: 30exclu.
Word liefst niet verzonden. Brengen kan eventueel nog aan een aangepast tarief (vergoeding verplaatsing).
