Archief - Antec Twelve Hundred V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieterjanvh

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Antec Twelve Hundred case.
De factuur staat op datum van 1/12/2010. Ze is dus nog maar een 6tal maanden oud.
In perfecte staat (zie foto's), mag hier ook altijd bekeken worden!
Alle originele accesoires zitten er bij, alsook de doos.

Reden van verkoop:
Ik ga deze vervangen door een Antec Nine Hundred.
Ik ga vanaf nu mijn PC af en toe meenemen naar mijn kot, daarom is de Nine Hundred iets beter qua mobiliteit.
Het systeem van Antec blijf ik geweldig vinden, daarom gewoon overschakeling naar Nine Hundred.

Specificaties:
Antec Website (Klik voor meer info)

Nieuwprijs factuur: 175euro.
Nieuwprijs bij Tones op dit moment: 169.90euro

Minimumprijs: 90euro
Meeneemprijs: 120euro
Ideaal voor iemand die deze case nieuw wou kopen!

Ik sluit af 24h na het laatst genoteerde bod.

Af te halen door de week in Antwerpen-Centrum, in het weekend in Veerle-Laakdal

Foto's:
img0676k.jpg


img0675rw.jpg


img0674ye.jpg


img0673r.jpg


img0672nk.jpg


img0670ri.jpg

(Contacteer me maar als je foto's wil van een specifiek deel van de case)

pieterjanvh

Legacy Member
DJones zei:
was case niet verkocht op 2dehands.be.
Die koper heeft al drie maal een andere afspraak gemaakt en is drie keer niet komen opdagen.
Daarom staat hij terug te koop ;)

DJones

Legacy Member
pieterjanvh zei:
Die koper heeft al drie maal een andere afspraak gemaakt en is drie keer niet komen opdagen.
Daarom staat hij terug te koop ;)

tja ken dat daare heb dat ook meermaals voorgehad @2dehands.be
afein
zie je opsturen zitten met kilopost ?

DJones

Legacy Member
nieuwprijs is gezakt naar 159€

bod 80€ excl (mocht er een deal komen enkel verzending met kilopost)

pieterjanvh

Legacy Member
Onder de 90 ga ik echt niet gaan :). Case is nog een dikke 120euro waard, dan laat ik ze liever staan en bouw ik er een tweede pc mee.

DJones

Legacy Member
pieterjanvh zei:
Onder de 90 ga ik echt niet gaan :). Case is nog een dikke 120euro waard, dan laat ik ze liever staan en bouw ik er een tweede pc mee.

ok np ik zoek dan wel verder

wes82

Legacy Member
Voor 90 euro kom ik ze dit weekend nog afhalen in Veerle-Laakdal.

pieterjanvh

Legacy Member
wes82 zei:
Voor 90 euro kom ik ze dit weekend nog afhalen in Veerle-Laakdal.

Genoteerd. Ik sluit binnen 24h na het laatst genoteerde bod af ;)
(Morgen op 21.41 dus :D)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan