Archief - Antec Twelve Hundred V3: Ultimate Gaming Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieterjanvh

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Antec Twelve Hundred case.
De factuur staat op datum van 1/12/2010. Ze is dus nog maar een 5tal maanden oud.
In perfecte staat (zie foto's), mag hier ook altijd bekeken worden!
Alle originele accesoires zitten er bij, alsook de doos.

Reden van verkoop:
Ik ga deze vervangen door een Antec Nine Hundred.
Ik ga vanaf nu mijn PC af en toe meenemen naar mijn kot, daarom is de Nine Hundred iets beter qua mobiliteit.
Het systeem van Antec blijf ik geweldig vinden, makkelijk moduleerbaar, daarom gewoon overschakeling naar Nine Hundred.

Specificaties:
13 drive bays
- External 3 x 5.25"; Internal 9 x 3.5" for HDD, or
- External 6 x 5.25"; Internal 6 x 3.5" for HDD, or
- External 9 x 5.25"; Internal 3 x 3.5" for HDD or
- External 12 x 5.25 for HDD
- Internal 1 x 2.5" SSD bottom mount also included
Maximum video card size: 17.5"/444mm (Note: some video cards may require removal of the adjacent hard drive cage)
Compatible Motherboards: Mini-ITX, microATX, Standard ATX
Unique power supply option:
- Mounts either a standard size power supply or Antec's exclusive CP Series power supply
Perforated front bezel for enhanced air intake
Washable air filters reduce dust build-up in your system
Advanced cooling system:
- 1 top 200mm Big Boy 200™ blue LED fan
- 2 rear 120mm TriCool™ blue LED fan
- 3 front 120mm blue LED fan
- 1 (optional) side 120mm fan to cool graphics cards
- 1 (optional) middle 120mm fan to cool CPU or graphics cards
- Water cooling platform for reservoir or pump
- Compatible w/ Antec's 200mm Radiator (designed exclusively for the Twelve Hundred)
CPU cut-out allows for easy installation of CPU coolers
7 expansion slots for greater customizability
Top mounted I/O ports for easy access
- 2 x USB 2.0
- 1 x eSATA
- HD Audio In and Out
Top component tray stores your music player, camera and more
Dimensions:
- 22.9" (H) x 8.4" (W) x 20.2" (D)
- 582mm (H) x 213mm (W) x 513mm (D)

Bron: Antec Website (Klik voor meer info)

Nieuwprijs factuur: 175euro.
Nieuwprijs bij Tones op dit moment: 169.90euro

Minimumprijs: 90euro
Meeneemprijs: 120euro
Ideaal voor iemand die deze case nieuw wou kopen !

Ik sluit af 24h na het laatst genoteerde bod.

Af te halen door de week in Antwerpen-Centrum, in het weekend in Veerle-Laakdal

Foto's:
img0676k.jpg


img0675rw.jpg


img0674ye.jpg


img0673r.jpg


img0672nk.jpg


img0670ri.jpg

(Contacteer me maar als je foto's wil van een specifiek deel van de case)

h4z3

Legacy Member
Als je minder dan 90 euro gaat, ben ik misschien wel geintereseerd.

wieda

Legacy Member
Hoe lang moeten de kabels van de voeding zijn om ze achter het paneel (via de gaten) te verstoppen?
Ik zou ze niet graag over mijn mobo gekruisd zien gaan.

EDIT: Ik gebruik de 8-pin en zie daar geen verlengstukken voor?

pieterjanvh

Legacy Member
wieda zei:
Hoe lang moeten de kabels van de voeding zijn om ze achter het paneel (via de gaten) te verstoppen?
Ik zou ze niet graag over mijn mobo gekruisd zien gaan.
De 24-PIN connector heb ik gewoon met mijn standaard lengte kunnen aansluiten via de achterkant van mijn case
Voor de 4+4-PIN aansluiting heb ik een verlengstuk gaan halen (=5euro) aangezien deze net niet lang genoeg was om via de achterkant te gaan.

pieterjanvh

Legacy Member
!mpulse zijn bod vervalt wegens onverwachte andere kosten voor hem.

De case is dus nog steeds beschikbaar voor 90euro. Echt een bodemprijs voor deze case in deze staat ;).
(De afsluitdatum vervalt bij deze ook, ik sluit af 24h na het laatst genoteerde bod)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan