Archief - Antec P192

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
Verkoop men Antec P192. Aan dumpprijs van 50€.
Rede H100 moeten mounten er in en mja heb 1 van men top 140mm fans moeten uitdremelen.

handige harry werkt het fijn af en zet er een 140mm grilleke op en uw case is gelijk nief uiteraard.
qua prijs is deze vergelijkbaar met een antec 1200 v3 nieuw dus aan +-160€

1246276091.jpg

zoals ge op foto kunt zien heeft p192 2x140mm fans boven aan. De achterste gril heb ik uitgesneden om een 240 rad te kunnen mounten.
Voor de rest is deze case in zeer goede staat. incl 2x 140mm fans, 2x120mm fans en 1 antec big boy. 6x3.5" bays maw BIG tower voor geen geld in principe.


Komt met doos en alle accesiores

omwille van het gewicht geen verzending.
Kan gebracht worden omgeving wilrijk + antwerpen centrum +5€
Oost vlaanderen sint niklaas + randgemeente E17 richting antwerpen beveren , steendorp etc ... +5€
Wes vlaanderen & limburg + 25€

MinM

Legacy Member
ja rofl is een p193 hahahaha.

ja doos staat in men berging dacht dat het een p192 was/is.
Ja maakt niet uit.
Leveren is daar mogelijk mits vergoeding naft stel voor 60€ inclusief verzending(ik breng ze persoonlijk). Kan je nog altijd zien uiteraard.

MinM

Legacy Member
oke
pm uw adres. ik kom ze morgen om 11u leveren komt het beste uit voor mij hoop voor jouw ook zo niet geef me een uur voor 14u dan

MinM

Legacy Member
in principe heb ik een deal met long patje mor kan niet leveren aan hem omdat onze agenda's niet sync lopen bewijzen van spreken.

Wel een probleem want zo lang ik hem niet weg krijg mag ik van men vriendin men andere niet gaan halen :s:s:s

MinM

Legacy Member
idd hehe des te beter he ;)
plaats waar ik men case had besteld begon deze week wel wat voos te doen mor soit ze moeten mor wachten tot zaterdag he

longpatje

Legacy Member
case werd zonder problemen afgeleverd, enkel ontbraken enkele fan's, geen probleem, ts ging die nasturen, daarna mail gekregen; vergeten te sturen, gingen gebracht worden, dit is dus ook misgelopen, dan gingen ze terug opgestuurd worden, wederom niets, gingen ze nog eens gebracht worden, jammer genoeg heb ik wederom niemand gezien.

TS reageert ook niet op mail, pm gaat niet want zijn box zit vol.

Graag opvolging.

longpatje

Legacy Member
tja, TS reageert niet ondanks verscheidene mails, indien geen reactie tegen zondag is negatieve itrader enigste optie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan