enilx
Legacy Member
Bij deze verkoop ik een Antec Case,
de case is nooit gebruikt geweest en wordt geleverd in de originele doos.
Enkel de voeding word momenteel gebruikt van deze case. Er is dus geen voeding inbegrepen.
Hier enkele foto's:
http://i55.tinypic.com/30saoet.jpg
http://i53.tinypic.com/2afwzea.jpg
http://i51.tinypic.com/1446udc.jpg
Graag bieden exclusief
de case is nooit gebruikt geweest en wordt geleverd in de originele doos.
Enkel de voeding word momenteel gebruikt van deze case. Er is dus geen voeding inbegrepen.
Hier enkele foto's:
http://i55.tinypic.com/30saoet.jpg
http://i53.tinypic.com/2afwzea.jpg
http://i51.tinypic.com/1446udc.jpg
Graag bieden exclusief

Gewonneeuh