Gurt11
Legacy Member
Dag beste 9lifers!
Bij deze verkoop ik een spiksplinternieuwe Antec High Current Pro 750w.
Link: http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjcyNA==
Prachtige voeding, nog in de doos, doos in ongeopend plastiek. Absoluut ongebruikt dus. Zelf heb ik een ax850, wat deze jammer genoeg overbodig maakt ^^
Minimum: €120. Minder bieden heeft geen zin.
(Staat ook nog op 2dehands.be en tones.be)
Bij deze verkoop ik een spiksplinternieuwe Antec High Current Pro 750w.
Link: http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjcyNA==
Prachtige voeding, nog in de doos, doos in ongeopend plastiek. Absoluut ongebruikt dus. Zelf heb ik een ax850, wat deze jammer genoeg overbodig maakt ^^
Minimum: €120. Minder bieden heeft geen zin.
(Staat ook nog op 2dehands.be en tones.be)
