Archief - Antec fan 120mm + Scythe Infinity CPU cooler + Thermaltake X Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Speedy

Legacy Member
Dag iedereen,

Bij het opruimen van de zolder kwam ik nog volgende onderdelen tegen die ik al geruime tijd niet meer nodig heb (laptop) en bij deze dus verkocht mogen worden.

1) Antect fan 120mm

Werkt perfect, daarnet nog getest in de pc van mijn ouders.
Geen aankoopbewijs (aangekocht bij Tones, maar geen factuur meer te vinden)

Foto's: Klik

Geen minimum- of meeneemprijs. Gelieve exclusief te bieden en als het bod me aanstaat is hij verkocht :)

2) Scythe Infinity CPU cooler

Half jaar gebruikt in mijn computer, sindsdien altijd in de verpakking gezeten. Nu kom ik tot de conclusie dat de fan en de beugels om de fan aan de cooler te bevestigen niet meer in de verpakking zitten (ik heb geen flauw benul waar ze zijn). Alsook is de koelpasta er niet bij (reeds opgebruikt).
Voor de rest verwijs ik u graag door naar de foto's: Klik

Zoals te zien is op de afbeeldingen past deze cooler op volgende processors: Intel LGA775, AM2 en Intel 478.

Geen minimum- of meeneemprijs. Gelieve exclusief te bieden en als het bod me aanstaat is hij verkocht :)

3) Thermaltake X Case

Lang geleden gekocht, staat al even stil. De fancontroller heb ik niet kunnen testen aangezien ik geen extra voeding heb (en geen zin heb om mijn ouders hun pc uit elkaar te halen). Wel kan je op de foto's zien dat het knopje om het alarm in te stellen is afgebroken waardoor je het alarm niet meer werkt).
Het enige wat ik nog heb van deze case is te zien op de foto's: Klik

Geen aankoopbewijs.

Geen minimum- of meeneemprijs. Gelieve exclusief te bieden en als het bod me aanstaat is hij verkocht :)

Locatie: Aalst - Dendermonde.

Happy bidding!

Speedy

Legacy Member
20e en je mag er meteen omkomen :)

Niet geïnteresseerd in die andere items? Anders wil ik wel een pakketdeal maken :)

reavermaster

Legacy Member
20e is goed, rest is voor mij niet echt interessant :-)

grtz

brunk

Legacy Member
wat heeft die scythe gekoeld zonder fan?
dat ik zo'n idee heb wat dat zonder fan trekt (:

Speedy

Legacy Member
Ik heb die gekocht voor mijn Intel E6600 processor. Ik weet wel niet meer of ik die gebruikt heb met of zonder fan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan