DeJeff
Legacy Member
Ik ben van plan mijn Antec Nine hundred two te koop te zetten want heb voor verjaardag witte nzxt phantom gekregen.
Heb deze hier willen verkopen maar verkoop is uiteindelijk niet doorgegaan vandaar dat ik deze opnieuw plaats.
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTczMw==
De case is anderhalf jaar oud nu en vertoond hier en daar normale gebruiksschade = kleine krasjes en waar er veel schroeven in en uit gedraaid worden (binnenin de case dan) soms klein beetje verf af (normale slijtage onder de vijs).
Niet dat echt opvalt maar toch geen nieuwe case meer (wat ergens logisch is).
Originele verpakking + extra Fans zijn aanwezig.
Foto's: Dropbox - Photos - Simplify your life
MinimumPrijs: 40€
Meeneemprijs: 55€
Bieden stopt op Maandag 23 Mei om 20u
Heb deze hier willen verkopen maar verkoop is uiteindelijk niet doorgegaan vandaar dat ik deze opnieuw plaats.
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTczMw==
De case is anderhalf jaar oud nu en vertoond hier en daar normale gebruiksschade = kleine krasjes en waar er veel schroeven in en uit gedraaid worden (binnenin de case dan) soms klein beetje verf af (normale slijtage onder de vijs).
Niet dat echt opvalt maar toch geen nieuwe case meer (wat ergens logisch is).
Originele verpakking + extra Fans zijn aanwezig.
Foto's: Dropbox - Photos - Simplify your life
MinimumPrijs: 40€
Meeneemprijs: 55€
Bieden stopt op Maandag 23 Mei om 20u